Gemeente Woerden

Financieel medewerker verzekeringen

Gemeente Woerden

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Werken voor de gemeenten Woerden en Oudewater betekent werken aan ambities in een dynamische organisatie met grote maatschappelijke verantwoordelijkheid. Ruim 500 talentvolle professionals werken voor twee gemeentebesturen die samen 60.000 inwoners vertegenwoordigen.

Je bent werkzaam in een politiek bestuurlijke omgeving en centraal in het Groene Hart. De organisatie kent een informele werksfeer en heeft oog voor medewerkers met talent. We stimuleren ontwikkeling en brede inzetbaarheid. We bieden flexibiliteit in werkzaamheden en interessante interne projecten aan.

https://www.woerden.nl/werken-voor-woerden-en-oudewater.

Jij komt te werken binnen het team SFC en de pijler administratie. Binnen de administratie werk jij in de groep crediteuren, verzekeringen en fiscaliteiten.

  • Jij zorgt voor een tijdige en juiste verwerking van de ingekomen facturen in het pakket Key2Financien. 
  • Houdt de crediteurenmailbox in de gaten en staat leveranciers te woord die vragen hebben over de afwikkeling van hun facturen.
  • Helpt mee om de maandcontroles voor de groep crediteuren, verzekeringen en fiscaliteiten goed af te ronden en de gegevens op te leveren die noodzakelijk zijn voor de jaarafsluiting.
  • Daarnaast houdt je contact met de verzekeringsmaatschappijen over ingediende claims van burgers en bedrijven. Jij houdt de deadlines in de gaten, haalt de benodigde informatie op binnen de organisatie en zorgt dat claims worden afgehandeld. Indien nodig help je afdeling inkoop bij de Europese aanbestedingen van nieuwe verzekeringen.

Competenties

  • Punctueel/ nauwkeurig
  • Leergierig
  • Enthousiast
  • Klantvriendelijk

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Afgeronde MBO-opleiding op financieel gebied;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring op een crediteurenadministratie;
  • BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen laptop en mobiel;

De Wensen

  • Minimaal 1 jaar aantoonbaar gewerkt met het financieel systeem Key2Financien;
  • Aantoonbare werkervaring met het verwerken van verzekeringsclaims;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring op de financiële administratie van een gemeentelijke organisatie.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox