Gemeente Breda

Financieel medewerker inkomende subsidies

Gemeente Breda

De opdrachtomschrijving

Deze detacheringsopdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Uw kandidaat heeft minimaal een afgeronde MBO opleiding in de richting van business administration, boekhouden, finance. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft minimaal 3 jaar ervaring als financieel medewerker bij een gemeente, provincie of waterschap. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft kennis van Besluit Begroting en Verantwoording (BBV). Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat beheerst de Engelse taal, zowel mondeling als in geschrift, op professioneel niveau.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur meer dan 3 jaar ervaring als financieel medewerker bij een gemeente, provincie of waterschap. Dit moet blijken uit het cv
  • Het cv is voorzien van referenties met betrekking tot (met contactgegevens) of deze kunnen op aanvraag direct aangeleverd worden (dit moet dan ook op het cv aangegeven zijn).
  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek. - Samenwerken - Adviseren - Nauwkeurig De datum 11 april 2023 is gereserveerd voor persoonlijke gesprekken. Wij verzoeken u (uw kandidaat) vriendelijk hier reeds rekening mee te houden.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten