Gemeente Breda

Financieel Medewerker

Gemeente Breda

De opdrachtomschrijving

Deze detacheringsopdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Uw kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBO opleiding in de richting van Bedrijfseconomie, Bedrijfsadministratie, Finance en Control of Accountancy. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft minimaal 1 jaar vergelijkbare taken uitgevoerd zoals het uitvoeren van Interne Controles / audits en het opzetten van controles t.b.v. de periodiek op te stellen (controle) rapportages, budgetcontroles, beheren van balans- en tussenrekeningen en de overige werkzaamheden zoals benoemd bij “wat ga je doen”. Dit moet blijken uit de cv.
  • Uw kandidaat heeft ervaring met het inrichten van Grootboek en projectadministraties. Dit moet blijken uit het cv.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur meer dan 2 jaar recente ervaring met financieel administratieve werkzaamheden zoals benoemd bij “wat ga je doen” en processen. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur recente ervaring met het werken met de systemen Key2Financien en Proactis. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat beschikt bij voorkeur over recente ervaring binnen het werkveld van het voeren van een financiële administratie binnen een gemeente. Dit moet blijken uit de CV.
  • Uw kandidaat kan aan de hand van een casus een bereikt resultaat of succes aantonen waarbij onderstaande competenties zijn ingezet. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten