Gemeente Veenendaal

Financieel adviseur werk en inkomen & sisa

Gemeente Veenendaal

De opdracht­omschrijving

Organisatie
De gemeente Veenendaal is een middelgrote gemeente met een centrale ligging, een goede bereikbaarheid en dynamischer dan ooit.

Je komt te werken in een organisatie die veel ambities heeft waarin jij uitgedaagd wordt je talenten volop te benutten en verder te ontwikkelen. Samenwerken is één van onze kernwaarden en de lijnen zijn kort.

De organisatie kent een open en informele sfeer. Je krijgt veel ruimte om je werk als professional te kunnen uitvoeren omdat we weten dat jij in staat bent om de juiste inschattingen te maken. Dat geldt ook voor de verhouding tussen werk en privé, je krijgt veel ruimte ervoor te zorgen dat dit goed in balans is en je daar kunt zijn waar je nodig bent. Onze goede arbeidsvoorwaarden en hybride manier van werken maken dat goed mogelijk.

Opdracht
De financieel adviseur heeft op het gebied van financiën een signalerende, ondersteunende en adviserende rol naar de teams Werk & Inkomen en Beleid, Economie, Werk & Inkomen. Hij/zij is de adviseur voor de operationele financiële zaken en is gekoppeld aan deze teams, met als doel transparantie in de financiën. Bovendien is hij/zij verantwoordelijk voor (de signalering van) de juistheid van de budgetten, de correcte verwerking van de uitgaven en inkomsten binnen de budgetten van de teams en de juiste verantwoording van de SiSa-regelingen van de betreffende teams. Hij/zij is daarmee de financiële spin in het web voor de toegewezen teams. Daarnaast heeft de adviseur indien nodig contact met externe partners voor financiële vraagstukken.

Bovendien zal deze adviseur de verantwoording van alle SiSa-regelingen coördineren t.b.v. de jaarafsluiting en accountantscontrole.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.


Werkdagen
Werkdagen en -tijden gaan in overleg en in afstemming met zijn/haar naaste collega.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 6  januari 2025 en dinsdag 7 januari 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 3 januari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Per 13 januari 2025 beschikbaar voor 36 uur per week voor 4 maanden met kans op verlenging.
  • Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in financieel advies bij/voor een gemeente;
  • Een afgeronde opleiding op HBO niveau;
  • Kennis van het Besluit Begroting en Verantwoording provincies en gemeenten (BBV);

De Wensen

  • Maximaal uurtarief €115 incl. alle kosten excl. BTW.
  • Kennis van SiSa-regelingen;
  • Minimaal 5 jaar ervaring in financieel advies bij/voor een gemeente;
  • Een afgeronde Financiële of bedrijfseconomische opleiding op HBO niveau;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox