Gemeente Zoetermeer

Financieel administratief medewerker bedrijfsbureau Sociaal Domein

Gemeente Zoetermeer

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 6 maanden geen 3 overeenkomsten met een totale duur van 24 maanden gehad bij de opdrachtgever (dit criterium is niet van toepassing op kandidaten die een vast dienstverband hebben bij de uitlenende instantie).
  • Uren dienen verdeeld te worden over minimaal 3/5 dagen per week op kantoorlocatie.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als financieel administratief medewerker binnen het Sociaal Domein;
  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 op het gebied van bedrijfsadministratie of een Praktijkdiploma Boekhouden;
  • Aantoonbare werkervaring met de Suite4GWS;
  • Aantoonbare werkervaring met Excel.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten