Gemeente Zoetermeer

Financieel Administratief medewerker bedrijfsbureau Sociaal Domein

Gemeente Zoetermeer

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 6 maanden geen 3 overeenkomsten met een totale duur van 24 maanden gehad bij de opdrachtgever (dit criterium is niet van toepassing op kandidaten die een vast dienstverband hebben bij de uitlenende instantie).
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met de Suite4GWS in de afgelopen 3 jaar.

De Wensen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau in financieel administratieve richting (Bijvoorbeeld Financiële Administratie of Business Administration) en/of een praktijkdiploma Boekhouden.
  • Aantoonbare kennis van het programma Microsoft Excel opgedaan door relevante werkervaring en/of een cursus (Duidelijk benoemd in het CV).
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als financieel administratief medewerker binnen het Sociaal Domein in de afgelopen 5 jaar (duidelijk weergegeven in het cv).

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten