De gemeente Zutphen is een gemeente vol beweging en ambities. Kijk op zutphen.nl voor meer informatie.
Wat ga je doen?
- Jij bent onder andere verantwoordelijk voor een goede verwerking van facturen (crediteuren/debiteuren) in onze administratie;
- Jij zorgt ervoor dat facturen op tijd betaald worden, boekingen correct zijn en dat je ‘breed’ inzetbaar bent;
- Je maakt financiële rapportages;
- Je zal een belangrijke rol spelen in de digitalisering van de financiële functies met behulp van de beschikbare systemen;
- Verdere gezamenlijke voorkomende werkzaamheden waarbij je kunt denken aan bijv. omslagrente onderdelen van treasury of BTW, BCF;
- Jij werkt samen met je collega’s aan een administratie die de basis vormt voor informatievoorziening en financiële advisering door te sturen op kwaliteit en efficiency.
Binnen team Administratie werk je met collega’s aan de financiële administratie van de gemeente Zutphen. Het team bestaat in totaal uit 9 personen en is een team dat intensief met elkaar samenwerkt.
Verantwoordelijkheden
Wat vragen we?
Je beschikt over:
- Je beschikt minimaal over een afgeronde MBO opleiding met ervaring (minimaal 3 jaar) in de rol van administrateur;
- Je beschikt over werkervaring bij voorkeur binnen een gemeente;
- Je bent overtuigend op basis van je kennis en kunde.
Verder verwachten we het volgende van je:
- Je bent daadkrachtig;
- Je legt verbindingen;
- Je hebt een duidelijke visie;
- Je bent proactief zowel intern- en extern;
- Je bent resultaatgericht;
- Je bent in staat andere collega’s te inspireren;
- Je beschikt over een goede politiek bestuurlijke antenne.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.