Gemeente Zutphen

Financieel administratief medewerker

Gemeente Zutphen

De opdracht­omschrijving

De gemeente Zutphen is een gemeente vol beweging en ambities. Kijk op zutphen.nl voor meer informatie.

Wat ga je doen?

  • Jij bent onder andere verantwoordelijk voor een goede verwerking van facturen (crediteuren/debiteuren) in onze administratie;
  • Jij zorgt ervoor dat facturen op tijd betaald worden, boekingen correct zijn en dat je ‘breed’ inzetbaar bent;
  • Je maakt financiële rapportages;
  • Je zal een belangrijke rol spelen in de digitalisering van de financiële functies met behulp van de beschikbare systemen;
  • Verdere gezamenlijke voorkomende werkzaamheden waarbij je kunt denken aan bijv. omslagrente onderdelen van treasury of BTW, BCF;
  • Jij werkt samen met je collega’s aan een administratie die de basis vormt voor informatievoorziening en financiële advisering door te sturen op kwaliteit en efficiency.

Binnen team Administratie werk je met collega’s aan de financiële administratie van de gemeente Zutphen. Het team bestaat in totaal uit 9 personen en is een team dat intensief met elkaar samenwerkt. 


Verantwoordelijkheden

Wat vragen we?

Je beschikt over:

  • Je beschikt minimaal over een afgeronde MBO opleiding met ervaring (minimaal 3 jaar) in de rol van administrateur;  
  • Je beschikt over werkervaring bij voorkeur binnen een gemeente;
  • Je bent overtuigend op basis van je kennis en kunde.

Verder verwachten we het volgende van je:

  • Je bent daadkrachtig;
  • Je legt verbindingen;
  • Je hebt een duidelijke visie;
  • Je bent proactief zowel intern- en extern;
  • Je bent resultaatgericht;
  • Je bent in staat andere collega’s te inspireren;
  • Je beschikt over een goede politiek bestuurlijke antenne.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 januari 2025 tot en met 1 april 2025 voor 28-32 uur per week.De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd (per kwartaal tot 31-12-2025). De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.
  • Je hebt minimaal 3 jaar recente werkervaring op het gebied van financiële administratie bij voorkeur bij een gemeentelijke overheid. Dit criterium is een eis. Een toelichting is verplicht.
  • Je hebt HBO werk- en denkniveau wat blijkt uit een opleiding of door eerdere opgedane werkervaring. . Dit criterium is een eis Een toelichting is verplicht.

De Wensen

  • De mate waarin je aantoonbare werkervaring hebt in het coördineren van complexe en/of grootschalige projecten;
  • De mate waarin je aantoonbaar minimaal 3 jaar ervaring hebt als administrateur.
  • De mate waarin je in teamverband kunt werken en daarbij kritisch adviseur en sparringpartner zijn, met voldoende inhoudelijke kennis

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox