ODWH

Financieel administratief medewerker

ODWH

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Bij de Omgevingsdienst West-Holland lever je een bijdrage aan de kwaliteit en veiligheid van de leefomgeving. Wij werken in opdracht van en in samenwerking met de provincie Zuid-Holland en twaalf gemeenten in het noordelijk deel van de provincie Zuid-Holland. Met zo’n 190 deskundige en gedreven collega’s werken we aan het verbeteren van lucht en bodem en aan het terugdringen van overlast door geur, geluid en gevaarlijke stoffen. Ook de zorg voor een duurzame leefomgeving is onderdeel van ons takenpakket. Belangrijk werk. Jouw werk?

Opdracht
- Het verwerken en controleren van uitgaande en binnenkomende facturen;
- Het verwerken van bankafschriften;
- Het beheren van crediteuren en debiteuren;
- Het bijhouden en controleren van de dagelijkse financiële administratie;
- Het opstellen van belastingaangiftes;
- Het begeleiden en adviseren bij complexe financiële vraagstukken;
- Medeverantwoordelijk voor het opstellen van uitgebreide financiële rapportages (o.a. maand-, kwartaal- en jaarafsluitingen);

Je start als Financieel Administratief Medewerker, met de mogelijkheid om door te groeien naar Businesscontroller/Adviseur Planning & Control.

Competenties

  • Je hebt oog voor detail en bent nauwkeurig bij het verwerken van gegevens;
  • Je beschikt over sterke analytische- en digitale vaardigheden;
  • Je kunt goed zelfstandig én in teamverband werken;
  • Je bent proactief ingesteld en hebt een leergierige houding;
  • Je bent stressbestendig en in staat om deadlines goed te managen;
  • Je bent betrouwbaar en integer;
  • Je hebt kennis van boekhoudprincipes en financiële rapportage standaarden en ervaring met ERP-systemen.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten; Ditzelfde geldt voor een laptop (deze mag niet ouder zijn dan 2019);
  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau op het gebied van financiën, administratie of boekhouden;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met de processen ten behoeve van Planning & Control.

De Wensen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau op het gebied van financiën, administratie of boekhouden;
  • Aantoonbare werkervaring met geautomatiseerde gegevensbestanden, benoem waar dit is opgedaan;
  • Aantoonbare werkervaring met ERP softwarepakket AFAS;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als financieel medewerker bij een gemeentelijke organisatie.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox