Het Kadaster

Financieel administrateur

Het Kadaster

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Een afgeronde opleiding HBO Business Studies, HEAO of volledig SPD.
  • Een gedegen kennis van Excel.
  • Kennis van en ervaring met SAP Analytics Cloud.
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 16 september 2024 tot en met 28 februari 2025 voor 36 uur per week. De opdrachtgever kan de overeenkomst eenzijdig tussentijds opzeggen met een opzegtermijn van één (1) maand. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. Volgens Kadaster richtlijn dient iedere medewerker minimaal 2 dagen per week op kantoor aanwezig te zijn. Welke dagen dit zijn gaat in overleg met de manager en het team.
  • U voegt slechts één Nederlandstalig curriculum vitae (cv) van maximaal drie (3) pagina's A4 toe. Uit dit cv dient te blijken dat u voldoet aan onderstaande eisen. Indien u naar oordeel van het Kadaster niet voldoet aan de gestelde eisen, of uw cv uit meer dan drie (3) pagina's bestaat, zal uw offerte terzijde worden gelegd en niet worden meegenomen in de beoordeling van de gunningscriteria. Onderstaand de eisen waar de kandidaat aan moet voldoen. Per eis (kort) toelichten waarom de kandidaat in uw ogen aan de eis voldoet. Verwijzen naar het CV volstaat niet.
  • Minimaal 5 jaar ervaring op het gebied van de opzet, beheer en uitvoering van interne controle processen.
  • Competenties waar de kandidaat over dient te beschikken: • Resultaatgericht; • Kwaliteitsgericht; • Nauwkeurig werken; • Pro-actieve houding en gedrag; • Communicatief zowel schriftelijk als mondeling sterk; • Klantgericht.
  • Kennis van SAP (FICO en PS).

De Wensen

  • Beschrijf twee voorbeelden van knelpunten die zich kunnen voordoen bij het opzetten en/of uitvoeren van een stelsel van interne controlemaatregelen en welke oplossing is hiervoor aan te geven. Beoordeling: De mate waarin de beschrijving van aanpak aansluit bij de wensen van het Kadaster.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit

06 mei 2024 om 21:59

Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Akkoord geen bemiddelaar / bureau

Om de inhuurketen kort en transparant te houden kiezen wij ervoor om alleen direct met de zelfstandige te schakelen en niet met bemiddelende partijen.

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox