Het Kadaster

Financieel administrateur

Het Kadaster

De opdracht­omschrijving

Het Kadaster
Het Kadaster registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dat onze wettelijke taak. Onze gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, of het nu gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand.

Omschrijving project waarbinnen de inhuurkracht komt te werken
Binnen de afdeling Administratie zijn wij op zoek naar iemand die ons helpt om onze interne controle processen verder te optimaliseren. Ben jij daarnaast op financieel gebied niet onbekend en zou jij graag binnen een organisatie willen werken waarbij je echt gewaardeerd wordt om het werk dat je levert? Wij zoeken een Financieel Administrateur voor het team Financiële Administratie & Informatievoorziening.  

Opdrachtomschrijving

Wat ga je doen?

  • Je helpt met het optimaliseren van onze interne controle processen, onder andere door het gebruik van data-analyse. Daarnaast het opstellen van flowcharts van de uit te voeren controles.
  • Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van een interne controles zowel wat betreft omzetstromen als kosten(soorten).
  • Je bouwt en onderhoudt financiële rapportages met behulp van SAP Analytics Cloud
  • Je ondersteunt op het gebied van het beheer van financiële masterdata zoals kostensoorten, kostenplaatsen, profitcenters, uurtarieven e.d.
  • Je levert ondersteuning bij het Kadaster brede planning & control proces. Afhankelijk van de werkdruk binnen de afdeling ondersteun je de andere administrateurs binnen het team.

Belangrijkste technieken, methoden en tools
Wij werken met SAP voor het voeren van de financiële administratie. Een gedegen kennis van Excel is ook vereist.


Verantwoordelijkheden

De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn
Het verder verbeteren en optimaliseren van onze interne controle processen binnen de afdeling waarbij zoveel mogelijk gebruik wordt gemaakt van data-analyse. Het uitvoeren van een aantal interne controles en het rapporteren over de uitkomsten ervan. Eventueel ondersteunen van de collega administrateurs bij de uitvoering van hun werkzaamheden.



Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Een afgeronde opleiding HBO Business Studies, HEAO of volledig SPD.
  • Een gedegen kennis van Excel.
  • Kennis van en ervaring met SAP Analytics Cloud.
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 16 september 2024 tot en met 28 februari 2025 voor 36 uur per week. De opdrachtgever kan de overeenkomst eenzijdig tussentijds opzeggen met een opzegtermijn van één (1) maand. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. Volgens Kadaster richtlijn dient iedere medewerker minimaal 2 dagen per week op kantoor aanwezig te zijn. Welke dagen dit zijn gaat in overleg met de manager en het team.
  • U voegt slechts één Nederlandstalig curriculum vitae (cv) van maximaal drie (3) pagina's A4 toe. Uit dit cv dient te blijken dat u voldoet aan onderstaande eisen. Indien u naar oordeel van het Kadaster niet voldoet aan de gestelde eisen, of uw cv uit meer dan drie (3) pagina's bestaat, zal uw offerte terzijde worden gelegd en niet worden meegenomen in de beoordeling van de gunningscriteria. Onderstaand de eisen waar de kandidaat aan moet voldoen. Per eis (kort) toelichten waarom de kandidaat in uw ogen aan de eis voldoet. Verwijzen naar het CV volstaat niet.
  • Minimaal 5 jaar ervaring op het gebied van de opzet, beheer en uitvoering van interne controle processen.
  • Competenties waar de kandidaat over dient te beschikken: • Resultaatgericht; • Kwaliteitsgericht; • Nauwkeurig werken; • Pro-actieve houding en gedrag; • Communicatief zowel schriftelijk als mondeling sterk; • Klantgericht.
  • Kennis van SAP (FICO en PS).

De Wensen

  • Beschrijf twee voorbeelden van knelpunten die zich kunnen voordoen bij het opzetten en/of uitvoeren van een stelsel van interne controlemaatregelen en welke oplossing is hiervoor aan te geven. Beoordeling: De mate waarin de beschrijving van aanpak aansluit bij de wensen van het Kadaster.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox