Gemeente Rotterdam

Financial auditor

Gemeente Rotterdam

De opdrachtomschrijving

Deze detacheringsopdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • U dient het Curriculum Vitae van de kandidaat te uploaden in deze vraag. Het CV dient ter verificatie van het in de inschrijving gestelde. Vormvereisten: - Volledige naam + voorletters kandidaat - Beschikbaar voor x aantal uren vanaf startdatum - Opleiding - Werkervaring - Specifieke kennis - Systeem kennis - Relevante nevenactiviteiten - Gevraagde certificaten + naam instituut + datum behaald - in het Nederlands - maximaal 5 A4 enkelzijdig groot. U bevestigt het Curriculum Vitae van de kandidaat te hebben geüpload. Knock-out Het bovenstaand gestelde betreft een eis (knock-out). Indien de inschrijving niet aantoonbaar voldoet aan deze eis komt de inschrijving niet voor gunning in aanmerking.
  • Je hebt minimaal een afgeronde hbo-opleiding accountancy of bedrijfseconomie; Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar, als financial auditor van baten en lasten stelsel met hierbij de volgende werkzaamheden: Uitvoeren van financiële controles op getrouwheid van baten, lasten en balansposten; Afstemmen van controlewerkzaamheden en rapporten van bevindingen met de externe account of de klant; Financiele jaarrekening controles inclusief het gebruik van Microsoft-officeapllicaties, zoals Excel en MS Teams.

De Wensen

  • Geef of de kandidaat in relatie tot deze uitvraag aantoonbaar beschikt over de volgende ervaring: Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring als externe auditor; Indien u verklaart dat de kandidaat over de genoemde ervaring beschikt dient hij aantoonbaar over de genoemde ervaring te beschikken zodat dit leidt tot een redelijk te verwachten professionele uitvoering van de opdracht en/of vervulling van de functie.
  • Geef aan of de kandidaat beschikt over de volgende specifieke kennis: Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 3 jaar, met BBV-regelgeving, specifiek op het gebied van vastgoed en SISA; Indien u verklaart dat de kandidaat over de genoemde specifieke kennis beschikt dient hij aantoonbaar over de genoemde specifieke kennis te beschikken zodat dit leidt tot een redelijk te verwachten professionele uitvoering van de opdracht en/of vervulling van de functie.
  • Geef aan of de kandidaat in relatie tot deze uitvraag beschikt over de volgende ervaring: Je hebt werkervaring met het opstellen van jaarlijkse controleplannen op basis van een overkoepelende risicoanalyse; Je hebt werkervaring met IT-gedreven of data gedreven financiële (jaarrekening)controles; Je hebt werkervaring in een soortgelijke functie, zoals Interne controle specialist, concern controller binnen een gemeentelijke, gemeenschappelijke regeling dan wel overheidsorganisatie. Indien u verklaart dat de kandidaat over de genoemde ervaring beschikt dient hij aantoonbaar over de genoemde ervaring te beschikken zodat dit leidt tot een redelijk te verwachten professionele uitvoering van de opdracht en/of vervulling van de functie.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten