Gemeente Etten-Leur

Facilitair medewerker servicepunt

Gemeente Etten-Leur

De opdracht­omschrijving

Over Ons Gemeente Etten-Leur is een aantrekkelijke werkgever. We hebben een informele manier van omgaan met elkaar. Collega’s helpen elkaar graag en de deur staat altijd open. Dat geldt ook bij de burgemeester, de wethouders en de gemeentesecretaris. Samenwerken, oog voor de omgeving, ondernemen en resultaat staan bij ons centraal.

Het Facilitair Servicepunt is een belangrijke spil in onze dienstverlening. Vanuit het facilitair servicepunt heb je een belangrijke rol in het verwerken van interne meldingen, inkopen, storingen en informatieverzoeken. Je bent de continue spil tussen de individuele klant en onze (interne en externe) leveranciers.

Krijg je energie om samen met je collega’s de spil in onze dienstverlening te zijn? En ben jij enthousiast, klantgericht en oplossingsgericht? Dan is deze opdracht iets voor jou!

Jouw uitdaging Als medewerker Facilitair Servicepunt werk je nauw samen in een team van vier. Je bent representatief en zit vol energie om de verschillende werkzaamheden goed en efficiënt te laten verlopen. Je werkzaamheden kunnen bestaan uit project gerelateerd werk en soms moet je direct zelf op locatie een storing op te lossen. In deze dynamische rol ben je de ‘front office’ van onze facilitaire organisatie waarbij collega’s binnenlopen, e-mails sturen, bellen en je in het gebouw over verschillende dingen aanspreken.

De digitalisering schept wel nieuwe verwachtingen van het facilitair servicepunt. Affiniteit met smartphones, laptops en applicaties zoals o.a. Outlook en Microsoft Teams helpen bij het uitvoeren van je werkzaamheden.

Op het facilitair servicepunt zijn de werkzaamheden enorm breed met o.a. het aanmaken en innemen van toegangsbadges, registreren en uitgeven van mobile devices en het uitzetten van meldingen naar (interne en externe) leveranciers. Bij ieder klantcontact streven we naar een zeer tevreden klant.

Wie ben jij? Je bent op de hoogte van wat er in je omgeving afspeelt en hebt oog voor de klant. Je bent communicatief vaardig, proactief en denkt graag constructief mee binnen de organisatie. Je zorgt ervoor dat onze collega’s met iedere vraag bij het facilitair servicepunt terecht kunnen. Je collega’s voelen zich door jouw uitstraling snel welkom binnen de Gemeente Etten-Leur.

Je stelt zelfstandig de juiste prioriteiten in je werk en kan procesmatig denken. Je werkt nauwkeurig en hebt oog voor detail. Streven naar de beste kwaliteit in je werk is voor jou vanzelfsprekend.

Je beschikt daarnaast over: - Afgeronde MBO-opleiding; - Werkervaring in een dienstverlenende sector is een pré; - Kennis van Facilitaire processen; - Digitaal vaardig (je denkt mee over de facilitaire processen bij o.a. thuiswerken).

De Eisen

  • Kandidaat voldoet aan de in de functiebeschrijving genoemde opleidingseis. Dit moet blijken uit de CV.
  • Kandidaat heeft ervaring met MS Office. Dit moet blijken uit de CV.

De Wensen

  • Kandidaat beschikt over 1 of meer referenties
  • Is kandidaat/bent u beschikbaar voor het aantal uren per week zoals in de aanvraag is aangegeven?
  • Kandidaat kan zowel zelfstandig als in teamverband werken. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat is resultaatgericht. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat past binnen het team. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat beschikt over politieke en bestuurlijk sensitiviteit. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat heeft recente werkervaring in een vergelijkbare functie. Dit moet blijken uit de CV.
  • Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht?

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox