Provincie Overijssel
max €105 per uur
Overijssel
36 uur per week
25 september 2023
01 juni 2024
Opdracht omschrijving
Als facilitair adviseur ben jij het aanspreekpunt binnen de organisatie op het gebied van huisvesting/vastgoed en facilitaire dienstverlening. Je zorgt ervoor dat de dienstverleningsafspraken tijdig en kwalitatief worden nagekomen en geeft invulling aan actuele dossiers. Momenteel is de doorontwikkeling en optimalisatie van processen, in lijn met de ISO 41001, actueel.
Als facilitair adviseur ben jij degene die binnen het facilitair domein o.a. de besluitvorming voorbereidt. Bij het opstellen van facilitair beleid en -notities en het aanpassen van contractafspraken in (ver)huurovereenkomsten, ben jij als opsteller ook verantwoordelijk voor onderzoek en analyse. Jij draagt zorg voor afstemming en besluitvorming met alle interne en externe stakeholders. Aansluitend zorg jij dat gewenste wijzigingen en aanpassingen doorgevoerd worden. Ook zorg jij samen met het team dat de norm voor Facility Management (NEN 41001) wordt getoetst.
Maar dat is nog niet alles! Je neemt ook deel aan verschillende projecten. Denk aan projecten m.b.t. aanpassingen van beleid, of integrale projecten waar jouw kennis en ervaring van toegevoegde waarde zijn. De ene keer ben je karttrekker van een project, de andere keer actieve deelnemer. Kortom: een zeer afwisselende baan waarbij jij je bezig houdt met de algemene facilitaire zaken.
Verantwoordelijkheden / Resultaten
Zie opdrachtomschrijving.
Organisatie
Het team Faciliteiten vormt onderdeel van de eenheid Bedrijfsvoering, één van de acht eenheden binnen provincie Overijssel. Het werk bij de eenheid Bedrijfsvoering is samen te vatten in drie taken: adviseren, control(eren) en faciliteren. De eenheid zorgt dat de organisatie haar bestuurlijke en uitvoerende processen zo goed en efficiënt mogelijk kan uitvoeren. Hierdoor kunnen collega’s van andere eenheden zich helemaal richten op de provinciale opgaven.
De eenheid Bedrijfsvoering bestaat uit zeven teams: Leiding, Financiën, Rapportage en administratie, Human Resource, Informatie en digitalisering, Faciliteiten en Juridische Zaken.
Project
Als adviseur facilitaire diensten maak je deel uit van team Faciliteiten. Je werkt veel samen met collega adviseurs en collega’s in het regieteam, zoals bijvoorbeeld onze inkopers en contractmanagers. Samen met hen zorg je voor realisatie van gestelde doelen en continue optimalisatie en innovatie van onze producten en diensten. Binnen het team krijg je alle ruimte om de processen te verbeteren en ons kwaliteitsniveau als team te verhogen.
Het team bestaat uit zo’n 50 enthousiaste en betrokken provinciale collega's; van operationeel facilitair medewerkers tot specialisten op het gebied van contractbeheer, huisvesting en facilitaire dienstverlening. Verder is het team aangevuld met circa 30 medewerkers van aangesloten partijen die o.a. verantwoordelijk zijn voor schoonmaak, installatie- en machineonderhoud.
availability
De Kandidaat is inzetbaar vanaf 25 september 2023 (tot en met 1 juni 2024 voor 32 tot 36 uur per week. Voor de mogelijkheid of de inhuuropdracht (Overeenkomst) kan worden verlengd wordt verwezen naar hetgeen hierover is opgenomen in het functieprofiel. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in deze offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox