BLNP
max €60 per uur
Utrecht
16 uur per week
02 december 2024
29 maart 2025
Ervaren medewerker Uitkeringsadministratie bij de Gemeente Nijkerk
Binnen het team Participatie zijn we op zoek naar een collega medewerker uitkeringsadministratie. Binnen het team wordt direct samengewerkt met de andere naaste collega’s van de administratie en met de inkomensconsulenten. Het team is verantwoordelijk voor de dienstverlening aan burgers met een uitkering en richt zich daarbij o.a. op re-integratie, participatie, begeleiding naar werk, handhaving en de rechtmatige betaling van uitkeringen.
Als medewerker uitkeringsadministratie zorg je er voor dat de juridische besluiten over het recht, de hoogte en de duur van bijstandsuitkeringen financieel administratief worden verwerkt. Daarnaast verwerk je maandelijks de uitkeringsmutaties m.b.t. het inkomen en/of de woon-leefsituatie. De collega waarnaar wij op zoek zijn beschikt zowel over financieel administratieve kennis en vaardigheden, als over sociaal juridisch inzicht. Het is voor ons belangrijk dat je in deze opdracht tenminste de vrijdag op kantoor werkt.
Taken
Profiel
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Vrijdag op kantoor, de tweede werkdag in de week in overleg.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox