Gemeente Nijmegen

Ervaren klantmanagers Uitkeringsbeheer (4 fte)

Gemeente Nijmegen

  • max € 68 per uur

  • Gelderland

  • 24 uur per week

  • Participatie en Werk
  • 15 februari 2021

  • 31 december 2021

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Ervaring met kantoorautomatisering, waaronder Corsa, Suwinet en GWS.
  • Ervaring in het verwerken van Tozo- aanvragen;
  • Inhoudelijke kennis van en ervaring als klantmanager met de uitvoering van de sociale zekerheid op het gebied van de Participatiewet en de Tozoregeling;
  • HBO werk- en denkniveau met een specifieke opleiding in de Sociale Zekerheid;
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 15-02-2021 tot en met 31-12-2021 voor minimaal 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2 x 6 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

De Wensen

  • Kennis van de arbeidsmarkt- en toeleidingsinstrumenten;
  • Kennis van de sociale kaart van Nijmegen;
  • Aantoonbare recente ervaring in gespreksvoering met klanten;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten