Gemeente Nijmegen
max €80 per uur
Gelderland
28 uur per week
14 november 2022
30 april 2023
Opdracht omschrijving
Als Gemeente Nijmegen dragen we bij om mensen uit hun schulden te helpen of te voorkomen dat ze schulden opbouwen. Geldzorgen heeft grote invloed op het welbevinden van ons. Het verminderen van geldzorgen zorgt voor betere leefomstandigheden. Team Schuldhulpverlening bestaat uit 45 medewerkers. Voor de financieel experts in de wijk werken we samen met Bindkracht10, waarbij van beide organisaties medewerkers samen het werk uitvoeren.
Wij zoeken voor deze opdracht meerdere ervaren kandidaten omdat de vraag van inwoners sterk is toegenomen.
Verantwoordelijkheden
Als Klantmanager Schuldhulpverlening bestaan de taken uit vier taakonderdelen. Je kunt voor alle vier de onderdelen worden ingezet. Dit zal afhangen van de werkvoorraad bij de diverse werkzaamheden.
Na de intake bepaal je wat er nodig is voor de Inwoner. Dit kunnen diverse zaken zijn zoals een informatie- en adviesgesprek of een verwijzing naar een samenwerkingspartner.
Deel 3. Je gaat verder met de inventarisatie en analyse van de Financieel expert in de wijk of van de bewindvoerder en start een schuldregeling; Je voert alle werkzaamheden uit voor een schuldregeling. Jij bent regievoerder van de inwoner en krijgt ondersteuning van diverse teams, o.a. Hercontrole, Schuldregelaars, Administratieve medewerkers, medewerker Budgetbeheer. Je hebt naast de verantwoordelijkheid van een eigen caseload ook de verantwoordelijkheid van de caseload van het team. We werken met een schuldhulpverlening systeem.
Voor alle taken geldt dat contact met de cliënt bestaat uit diverse gesprekken zowel fysiek als telefonisch.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox