Gemeente Amersfoort

Ervaren klantmanager inkomen

Gemeente Amersfoort

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Opleiding Je hebt een relevante afgeronde HBO opleiding genoten.
  • Kennis Je hebt recente relevante aantoonbare kennis op gebied van de Participatiewet en alle aanverwante regelingen.
  • Werkervaring Je hebt minimaal 2 jaar recente werkervaring als klantmanager waarbij je aanvragen voor levensonderhoud zelfstandig hebt afgehandeld en ervaring hebt met het beheer van een eigen caseload. Referentie vereist

De Wensen

  • Werkervaring 1 Je hebt recente aantoonbare relevante werkervaring bij een of meerdere gemeenten.
  • Opleiding Je hebt de opleiding HBO-SJD of rechten succesvol afgerond.
  • Softwarekennis Je hebt aantoonbare ervaring met het programma Suite4werk.
  • Werkervaring 2 Je hebt aantoonbare ervaring als klantmanager bij een 100.000+ gemeente.
  • Inzetbaarheid De kandidaat is per 1 januari 2024voor minimaal 36 uur per week inzetbaar.
  • Werkervaring 3 Je heb recente relevante werkervaring bij de Gemeente Amersfoort.
  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Tijdens het interview toetsen we op werkervaring, kennis en de gewenste competenties.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten