gemeente Purmerend

Ervaren functioneel beheerder financiën

gemeente Purmerend

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Aantoonbare kennis van de landelijk betrokken voorzieningen, zoals BRK, LV WOZ;
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Kennis en ervaring met 1) het maken van rapportages, selecties en query’s uit de data binnen de GouwIT applicatie en met 2) uitwisseling van gegevens met in- en externe afnemers zoals DDS4All, de BAG/WOZ en LVWOZ en het zaaksysteem;
  • Aantoonbare kennis en werkervaring met Gouw 5 en 7 R2 bij een gemeentelijke organisatie.
  • Aantoonbare werkervaring met de software GouwIT;
  • Aantoonbare kennis van de werkprocessen binnen de teams Belastingen, BAG en WOZ;
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare relevante werkervaring als functioneel- of applicatiebeheerder;
  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau;

De Wensen

  • Aantoonbare kennis en technisch inzicht van de gegevensverzamelingen/ datamodellen; (10 pt)
  • Aantoonbare werkervaring met SQL en bevragen van databases; (10 pt)
  • Jouw kennis en werkervaring van het inrichten, beheren, updaten van de GouwIT applicaties versie 5 en 7 R2 inclusief de ondersteuning aan de medewerkers in de uitvoerende teams aantoonbaar beschreven in een document (motivatie) van max. 2 a4’tjes; (35 pt)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten