Provincie Zuid-Holland
geen max tarief
Zuid-Holland
36 uur per week
20 januari 2025
20 januari 2025
Omschrijving van de opdracht De contractmanager is verantwoordelijk voor het beheren, optimaliseren en ontwikkelen van contractmanagement binnen een toegewezen domein. De focus ligt op het waarborgen van een effectieve uitvoering van contracten en het professionaliseren van processen en werkwijzen rondom contractmanagement. Daarnaast speelt de 4/14 Versie januari 2023 Uitvraag inhuur contractmanagement (DOS-2024-0005044) contractmanager een verbindende rol binnen de organisatie door samen te werken met andere contractmanagers uit verschillende domeinen en bij te dragen aan een uniforme aanpak van contractmanagement. Kerntaken en verantwoordelijkheden: Contractbeheer en uitvoering • Monitoren van de naleving van contractuele afspraken en het sturen op prestaties van leveranciers. • Signaleren en beheren van risico’s gedurende de looptijd van contracten. • Het monitoren van de prestaties van leveranciers op basis van in de overeenkomst afgesproken KPI”s (Kritische Prestatie Indicatoren)en het voeren van evaluatiegesprekken met leveranciers. • Analyseren en inzet van consequenties indien niet wordt voldaan aan de afspraken binnen een overeenkomst in samwenwerking met experts van PZH (Team Juridische Zaken). • Het registreren, analyseren en vastleggen van de resultaten van de eveluatiegesprekken en sturen op de gemaakte afspraken en ontwikkeling van de resultaten. • Zorgdragen voor transparantie in kostenstructuren en waarborgen van kostenefficiëntie. Ontwikkeling en professionalisering • Bijdragen aan de ontwikkeling van contractmanagement binnen domeinen. • Adviseren van collega’s over contractmanagementprocessen en het creëren van bewustwording over de toegevoegde waarde hiervan. • Analyseren van de contractsoorten en adviseren over de strategie op basis van de inkoop/contract portfolio. • Kennis van de markt(ontwikkelingen), professionaliseren van marktonderzoek en registreren ten behoeve van kennisdeling. • Strategie op samenwerking met de leveranciers op marktontwikkelingen in innovaties en MVOI. • Ontwikkelen en implementeren van best practices binnen de organisatie. Samenwerking en kennisdeling • Actief samenwerken met andere contractmanagers, opdrachtgevers en andere betrokkenen binnen en buiten het eigen domein. • Fungeren als schakel tussen verschillende afdelingen om een integrale aanpak te bevorderen.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Heb je interesse in deze opdracht?
Reageer directOntvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox