Provincie Zuid-Holland

inhuur contractmanagement

Provincie Zuid-Holland

  • geen max tarief

  • Zuid-Holland

  • 36 uur per week

  • Inkoop
  • 20 januari 2025

  • 20 januari 2025

De opdracht­omschrijving

Omschrijving van de opdracht De contractmanager is verantwoordelijk voor het beheren, optimaliseren en ontwikkelen van contractmanagement binnen een toegewezen domein. De focus ligt op het waarborgen van een effectieve uitvoering van contracten en het professionaliseren van processen en werkwijzen rondom contractmanagement. Daarnaast speelt de 4/14 Versie januari 2023 Uitvraag inhuur contractmanagement (DOS-2024-0005044) contractmanager een verbindende rol binnen de organisatie door samen te werken met andere contractmanagers uit verschillende domeinen en bij te dragen aan een uniforme aanpak van contractmanagement. Kerntaken en verantwoordelijkheden: Contractbeheer en uitvoering • Monitoren van de naleving van contractuele afspraken en het sturen op prestaties van leveranciers. • Signaleren en beheren van risico’s gedurende de looptijd van contracten. • Het monitoren van de prestaties van leveranciers op basis van in de overeenkomst afgesproken KPI”s (Kritische Prestatie Indicatoren)en het voeren van evaluatiegesprekken met leveranciers. • Analyseren en inzet van consequenties indien niet wordt voldaan aan de afspraken binnen een overeenkomst in samwenwerking met experts van PZH (Team Juridische Zaken). • Het registreren, analyseren en vastleggen van de resultaten van de eveluatiegesprekken en sturen op de gemaakte afspraken en ontwikkeling van de resultaten. • Zorgdragen voor transparantie in kostenstructuren en waarborgen van kostenefficiëntie. Ontwikkeling en professionalisering • Bijdragen aan de ontwikkeling van contractmanagement binnen domeinen. • Adviseren van collega’s over contractmanagementprocessen en het creëren van bewustwording over de toegevoegde waarde hiervan. • Analyseren van de contractsoorten en adviseren over de strategie op basis van de inkoop/contract portfolio. • Kennis van de markt(ontwikkelingen), professionaliseren van marktonderzoek en registreren ten behoeve van kennisdeling. • Strategie op samenwerking met de leveranciers op marktontwikkelingen in innovaties en MVOI. • Ontwikkelen en implementeren van best practices binnen de organisatie. Samenwerking en kennisdeling • Actief samenwerken met andere contractmanagers, opdrachtgevers en andere betrokkenen binnen en buiten het eigen domein. • Fungeren als schakel tussen verschillende afdelingen om een integrale aanpak te bevorderen.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Eis 1 Beschikbaarheid: De aangeboden kandidaat is gedurende de periode van 01-02-2025 tot 31-12-2025 beschikbaar tussen 32-36 uren per week voor de voorbereiding uitvoering en realisatie van het project en is flexibel inzetbaar. De kandidaat moet op 01-02-2025 kunnen starten, of in onderling overleg op een ander te bepalen datum;
  • Eis 2 Vormvereiste CV: De inschrijver heeft de Curriculum Vitae van de kandidaat uitsluitend beschreven in bijgevoegd ‘Invulformulier Kwaliteit DOS-2024-0005044’  en toegevoegd in tabblad ‘aanmelding’ op het aanbestedingsplatform. Alleen CV’s die in het aangeboden format worden ingevuld, worden beoordeeld. NOOT apart bijgevoegde CV’s (zoals in eigen format) worden niet meegenomen in de beoordeling.
  • Eis 3 Vormvereiste invulformulier Kwaliteit: Per subcriterium staat voorgeschreven hoeveel A4 u ervoor mag gebruiken in het ‘Invulformulier Kwaliteit DOS-2024-0005044’. Bevat uw uitwerking meer dan het gestelde maximum aantal pagina’s, dan worden de pagina’s die meer zijn dan het gestelde maximum niet beoordeeld;
  • Eis 4 Vormvereiste Uurtarief: Bijlage ‘Invulformulier Uurtarief DOS-2024-0005044’ wordt ingevuld en apart bijgevoegd in tabblad “aanmelding” op het aanbestedingsplatform; BELANGRIJK: Uurtarief mag ENKEL ingevuld worden in het voornoemde ‘Invulformulier Uurtarief DOS-2024-0005044’ zodat de kwaliteit beoordeeld kan worden zonder kennis van het Uurtarief.
  • Eis 5 Bandbreedte Uurtarief: Het aangeboden uurtarief  bedraagt in het ‘Invulformulier Uurtarief DOS-2024-0005044’ minimaal € 90,00 en maximaal € 120,00 exclusief BTW inclusief alle overige kosten, bijvoorbeeld reis- , verblijf-, telefoon- en parkeerkosten;
  • Eis 6 Kennis en expertise: Uit het ‘Invulformulier Kwaliteit DOS-2024-0005044’ blijkt minimaal dat de kennis en expertise van de aangeboden kandidaat aantoonbaar en verifieerbaar is (middels opleidingen, cursussen, werkervaring) beschikt over: Eis 6.1 Minimaal een afgeronde hbo of wo opleiding; Eis 6.2 Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring als contractmanager in een vergelijkbare rol; Eis 6.3 Aantoonbare kennis van contractmanagementprocessen, -methodieken en -tools; Eis 6.4 Kennis van en ervaring met het functioneren van openbaar bestuur en de daarmee samenhangende besluitvormingsprocessen; Eis 6.5 Minimaal een afgeronde training/ cursus op het gebied van contractmanagement.

De Wensen

  • De kandidaat is een ZZP'er - Ja - Ja, inzet via detacheringsbureau - Nee

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
20 januari 2025 om 09:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 10% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox