Gemeente Gennep

Directievoerder / toezichthouder

Gemeente Gennep

  • max €70 per uur

  • Limburg

  • 16 uur per week

  • Directie
  • 18 mei 2020

  • 31 december 2020

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

Ben jij die zelfstandige gedreven medewerker die scherp en adequaat toezicht kan houden op de aanleg van diverse civieltechnische werken?  

De directievoerder / toezichthouder op aanleg van diverse civieltechnische werken valt onder de afdeling Omgeving, team ontwikkeling. Je werkt in nauwe samenwerking met de projectleiders en verzorgt zelfstandig de directievoering en toezicht op een aantal projecten. De inzet is wisselend aan de hand van de voortgang van de projecten maar zal variëren tussen de 0 tot 16 uur per week. In sommige perioden van het jaar zullen er geen werkzaamheden plaatsvinden. We zoeken dus iemand die flexibel is en op oproepbasis beschikbaar is.

Werken in de gemeente Gennep betekent werken bij een energieke, actieve en ontwikkelingsgerichte organisatie. Onze organisatie kenmerkt zich door een pragmatische stijl met korte lijnen naar het management en het bestuur. De werksfeer is prettig en informeel.

In de gemeentelijke organisatie werken circa 140 mensen verdeeld over drie afdelingen te weten Omgeving, Inwoners en Bedrijfsvoering.

De functie van Directievoerder / Toezichthouder wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Vrije vervanging van de Toezichthouder is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een ZZP’er/ DGA. ZZP’ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen kunnen zich laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, dat dan de offerte indient.  

Kandidaatomschrijving

Wij vragen:

Een ervaren directievoerder/ toezichthouder civiele techniek die met de gevraagde competenties en kwaliteiten het aanspreekpunt is voor toezicht op diverse civieltechnische projecten in Gennep. Met je sterk inhoudelijke bagage en je goed ontwikkelde communicatieve vaardigheden ben je de ideale sparringspartner.

Je neemt een gezonde portie scherpe toezicht mee. Op zelfstandige en efficiënte wijze schakel je met aannemers en houd je directievoering en toezicht op de diverse projecten in de gemeente Gennep.

Wij verwachten:

  • Een scherpe en enthousiaste directievoerder / toezichthouder die minimaal 5 jaar ervaring heeft op het gebied van directievoering en toezicht op civieltechnische werken
  • Kennis en ervaring met projectmatig werken;

·         Het vermogen om problemen innovatief op te lossen;

·         Eigenaarschap door zelf regie en verantwoordelijkheid te nemen;

·         Het vermogen om direct zelfstandig aan de slag te kunnen;

·         Uitstekende communicatieve vaardigheden zowel mondeling als schriftelijk;

·         Aantoonbare relevante kennis en ervaring binnen het vakgebied;

·         Dagelijkse toezicht op oproepbasis

Gevraagde competenties: 

·         Kwaliteitsgericht

·         Eigen regie/Verantwoordelijkheidsgevoel

·         Zelfstandigheid

·         Stressbestendig

 

Interviewplanning

Gemeente Gennep nodigt 3 kandidaten uit voor een gesprek. De gesprekken zullen plaatsvinden in de raadszaal van de gemeente Gennep, met voldoende afstand op woensdag 06 mei 2020 tussen 10.00 uur - 13.00 uurWij verzoeken de kandidaten hier uitdrukkelijk rekening mee te houden.

Contact over de opdracht en/of procedure loopt uitsluitend via de Inhuurdesk Banenplein Limburg. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk hierover geen contact met gemeente Gennep op te nemen.

Heeft u zich nog niet geregistreerd als aanbieder op banenpleinlimburg.nl, dan adviseren wij u hiervoor op korte termijn zorg te dragen. U kunt helaas zonder registratie geen offertes indienen voor de lopende opdrachten. Na goedkeuring van de registratie kunt u via www.banenpleinlimburg.nl offertes indienen voor nieuwe opdrachten.

Toelichting op rooster

Directievoering en toezicht op basis van flexibele inzet voor 0 - 16 uur per week in de periode van 18 mei 2020 t/m 31 december 2020.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Op CV aantoonbaar minimaal 5 jaar werkervaring als directievoerder/ toezichthouder in civieltechnische werken, opgedaan in de afgelopen 7 jaar. Dit moet duidelijk blijken uit de functie, de werkzaamheden en de gewerkte periodes die op het CV vermeld staan.

De Wensen

  • Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.<br> <div style="padding:10px">klik met de organisatie 10%, gestelde eisen in de opdracht 10% <span style="text-decoration: none solid #344555;">gestelde wensen in kandidaatsomschrijving 5%</span>
  • Op CV aantoonbaar vergelijkbare werkervaring opgedaan binnen de overheid. Dit moet duidelijk blijken uit de werkzaamheden en de organisaties die op het CV vermeld staan.
  • Op CV aantoonbaar vanaf 18 mei 2020 flexibel beschikbaar tussen de 0 en 16 uur uur per week tot tenminste 31 december 2020. Vermeld de beschikbaarheid duidelijk op het CV.
  • Op CV aantoonbaar minimaal 5 jaar werkervaring als Directievoerder/Toezichthouder waarvan minimaal 4 jaar op het gebied van civieltechnische projecten, opgedaan in de afgelopen 7 jaar. Dit moet duidelijk blijken uit de werkzaamheden en de gewerkte periode(s) die op het CV vermeld staan.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox