GVB

Directie assistent financieel directeur

GVB

De opdracht­omschrijving

interim directie assistent Financieel directeur

Zorg jij ervoor dat agenda’s, mails en meetings op rolletjes lopen? Kan de Financieel directeur die je ondersteunt altijd op je bouwen, maar spring je ook bij in het team als dat nodig is? Wil je veel vrijheid om je eigen werk te organiseren? Wij zijn op zoek naar een interim directie assistent voor onze Financieel directeur.

Waarom dit jouw interim baan is 

  • Je werkt in het hart van het bedrijf, krijgt alles mee en leert veel mensen kennen.  
  • Je hebt vrijheid en verantwoordelijkheid en dat past bij je, net als onze informele werksfeer en een geintje tussendoor. 
  • Je krijgt alle ruimte om jezelf verder te ontwikkelen. 

Dit ga je doen 

Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze Financieel directeur. Je beheert de drukke agenda, handelt mails en telefoontjes af en organiseert moeiteloos meetings. Een presentatie draai je gemakkelijk in elkaar, je denkt mee of haalt de taalfouten eruit. En waar een directeur is, wordt natuurlijk (veel) vergaderd. Jij bereidt vergaderingen voor, vist de actiepunten eruit en schrijft ze op. Misschien heb je wel een slimme tool om dit snel te doen? En vind je zelf ergens wat van? Je bent part of the team, dus laat vooral van je horen.  

Dit neem je mee 

Jij weet als geen ander dat werkdagen nooit helemaal volgens plan verlopen. Inkomende vragen of onverwachte situaties zijn bij jou in goede handen, en de relaties van de Financieel directeur ook. Jij bent altijd gastvrij en vriendelijk. En heeft een collega hulp nodig? Dan spring je bij. Als teamspeler ben je flexibel en overal op het secretariaat inzetbaar. Verder kun jij de volgende punten afvinken:  

  • Mbo 4 werk- en denkniveau. 
  • Ervaring met de genoemde werkzaamheden.
  • Handig met Word, Excel, Powerpoint, Outlook, Sharepoint en MS Teams. 
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal. 
  • Goede sociale vaardigheden. 

Equal Pay bij uitzend- detacheringsbureaus

  • Het salaris voor deze functie bedraagt minimaal € 3.066,- en maximaal € 4.307,- (salarisschaal 8) bruto per maand o.b.v. 36 uur per week. Inschaling vindt plaats op basis van opleiding en relevante werkervaring. 
  • Een 13e maand, 8% vakantiegeld.

Jouw team 

Je werkt op het directiesecretariaat met drie andere collega’s. Samen ondersteunen jullie het directieteam van GVB

“Je komt echt op een leuke plek te werken. Je krijgt een 360 graden uitzicht over onze mooie organisatie en wat er allemaal gebeurt. We zijn natuurlijk blij als je ons praktisch goed ondersteunt, maar geef ook tegengas en denk mee. Dat kan gewoon in ons team en wordt gewaardeerd!”  

Maximum tarief is €80,00, graag marktconform aanbieden op basis van inschaling. 

De Eisen

  • CV wordt aangeleverd als PDF- of wordbestand. Andere bestanden worden niet in behandeling genomen.
  • Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie bij de GVB. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detacheringsbasis ( = met loonuitbetaling) laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan. Indien blijkt dat dit criterium niet naar waarheid is ingevuld wordt de opdracht per direct beëindigd.
  • De kandidaat beschikt over uitstekende kennis van Nederlandse taal in woord- en geschrift.
  • De kandidaat heeft een HBO opleiding afgerond.
  • De kandidaat heeft minimaal 5 jaar werkervaring (afgelopen 8 jaar) als directiesecretaresse of managementsecretaresse bij een soortgelijk bedrijf.
  • De kandidaat heeft aantoonbaar ervaring met het MSoffice.

De Wensen

  • De kandidaat heeft een HBO opleiding in de gevraagde richting van de functie afgerond, bijvoorbeeld Schoevers. Graag toelichten.
  • De kandidaat heeft werkervaring met Sharepoint.
  • De kandidaat heeft ervaring met de planning, organisatie en het voorbereiden van bijeenkomsten en presentaties.
  • De kandidaat heeft werkervaring met complex agendabeheer bij een soortgelijk bedrijf.
  • De volgende competenties worden getoetst tijdens een mogelijk gesprek: Je bent geïnteresseerd om je te verdiepen in de inhoud. Je staat stevig in je schoenen en herkent jezelf in de volgende criteria: -Grote mate van integriteit en discretie en handelend in het belang van de organisatie; -Evenwichtig, zelfstandig en zelfverzekerd; -Inzicht en groot gevoel voor (bestuurlijke) verhoudingen; -Nuchter; -Communicatief sterk; -Accuraat en organisatorisch sterk; -Representatief; -Je houdt overzicht en het hoofd koel in drukke tijden (stressbestendig); -Je bent flexibel, geen 9 tot 5 mentaliteit; -Je ben proactief, ondernemend en kan goed prioriteiten stellen; -Klantgericht; -Sterk dienstverlenend; -Klantgericht -Plezier in samenwerken.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox