Nederlandse Spoorwegen

Digitaal strateeg profielopbouw en klantbinding

Nederlandse Spoorwegen

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Je hebt de werkwijze en voorwaarden van NS Inhuurdesk middels onderstaande link gelezen en gaat hiermee akkoord. https://www.werkenbijns.nl/werkwijze-en-voorwaarden
  • Je pakt zelfstandig strategische digitale vraagstukken op en weet daarin op het juiste moment en manier de samenwerking in op te zoeken
  • Je hebt een uitstekende beheersing (zowel mondeling als schriftelijk) van de Nederlandse taal.
  • Jouw uurtarief voldoet aan de volgende voorwaarden: 1) Jouw uurtarief is niet hoger dan het maximaal all-in uurtarief wat is vastgesteld voor deze aanvraag. Let op: Jouw tarief is een maximaal all-in uurtarief en is inclusief o.a. reiskosten, faciliteiten, eventuele vergoedingen en de fee(s) voor onze contractmanager FastFlex, excl. btw. Het tarief weegt mee in het selectieproces. 2) De bemiddelingsfee (voor bemiddelingspartijen van zzp’ers of van kandidaten die in loondienst zijn bij een andere partij dan de aanbieder) voor deze aanbieding is niet hoger dan € 6,00 per gewerkt uur. Indien niet van toepassing kies 'ja'. 3) Je gaat ermee akkoord dat er gedurende de looptijd van deze opdracht, tot een maximum van 24 maanden, geen indexatie van het uurtarief zal plaatsvinden.
  • Je bent in staat om je ervaring en affiniteit met CX/Tech/Digital toe te passen op de context van NS
  • Je hebt minimaal hbo werk- en denkniveau en bij voorkeur een opleiding afgerond op HBO of WO niveau in een commerciële of digitale richting
  • Je hebt aantoonbaar minimaal 5 jaar werkervaring opgedaan als strateeg
  • Je hebt ervaring met vraagstukken rondom personalisatie en klantbinding

De Wensen

  • Kun je een voorbeeld van een groot strategisch vraagstuk benoemen die je hebt gesignaleerd, hoe je dit hebt aangepakt en wat jouw rol hierin was?
  • Kan je aan de hand van maximaal 2 voorbeelden uitleggen hoe jij strategische vraagstukken aanpakt binnen een grote corporate organisatie die agile werkt?

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten