Gemeente Amsterdam

Demandmanager facilitaire dienstverlening

Gemeente Amsterdam

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving
Als demandmanager Facilitair vertegenwoordig jij de directies Werk & Participatie en Inkomen (2300 medewerkers) op het terrein van facilitaire zaken; Je treedt op als projectleider voor WPI brede (verhuis-)projecten. In de aanstormende verhuizingen van de medewerkers over en binnen de diverse panden (deels in eigendom van de gemeente, deels gehuurd). Je vertaalt de huisvestingsbehoefte van de directie WPI door naar vlekkenplannen. Je coördineert verhuisbewegingen en verzorgt daarbij de benodigde informatie.
Jouw taak is niet alleen de regie, maar nadrukkelijk ook de kwaliteitsbewaking op gebied van huisvesting en facilitair zaken

Bestanddelen van de opdracht

  • Zorg dat binnen enkele weken na je start er een voorstel ligt voor de deeltaken, geprioriteerd in tijd en gewicht aangevuld met een overzicht van de resultaat data.
  • Rapporteer aan de opdrachtgever jouw voorstel en de voortgang per deelproject. Zorg dat je pro- actief alle zaken signaleert die de opgestelde en geaccordeerde planningen kunnen frustreren.
  • Rapporteer in de twee wekelijkse voorgangsverslagen telkens jouw mening over de mate waarin de (deel-) projecten voor, op of over tijd zullen worden opgeleverd.
  • Opdrachtgever formuleert wensen, opdrachtnemer benoemt de obstakels die door de opdrachtgever opgelost moeten worden, opdrachtnemer voert uit.

Op te leveren resultaat
Breng zo snel mogelijk de huisvestingsbehoefte van de directies WP en I in beeld. Haal de benodigde informatie op om de belasting per pand in kaart te brengen en daarmee een
evenwichtig vlekkenplan op te stellen. Prioriteer de oplevering van de diverse ver- en in- huizingsprojecten in tijd inclusief de onderliggende verbouwopgaven. Stel in overleg met de
diverse gemeentelijke partners (Vastgoed en Facilitair Bureau) een noodplan op voor tijdelijke verhuizingen en gedegen financieel onderbouwd overzicht van de implementatie van de
definitieve plaatsingen inclusief de overeengekomen facilitaire en ICT dienstverlening per pand.
Je hebt de (deel-)opdrachten succesvol afgerond wanneer de medewerkers genoegzaam kunnen werken vanuit de nieuw toegewezen werkomgeving.

Afstemming:
Er is vrijheid in het uitoefenen van de opdracht.
De afstemming wekelijks gebeurt op initiatief van de demandmanager aan de projectmanager namens directie WPI.
Het initiatief en de vorm is verantwoordelijkheid van de demandmanager.

Gemeentelijke organisatie
Bij Gemeente Amsterdam werken 18.000 medewerkers verdeeld over 27 panden. Door de sluiting van een groot en centraal pand moeten de vele medewerkers die daar hun standplaats hadden worden verdeeld over de andere panden waarbij elke directie eigen wensen en behoeften heeft en de dienstverlening aan de burgers geen moment gehinderd mag worden.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De aangeboden kandidaat heeft minimaal drie jaar ervaring met het regienemen over interne en externe leveranciers van producten en diensten. Dit dient duidelijk geel gearceerd te blijken uit het cv.
  • De aangeboden kandidaat beschikt over een wo werk- en denkniveau. Dit dient duidelijk geel gearceerd te blijken uit het cv en kan beoordeeld worden door de opdrachtgever tijdens het interview, indien uitgenodigd.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • De aangeboden kandidaat heeft minimaal vijf jaar ervaring als projectmanager op het gebied van vastgoedbeheer. Dit dient duidelijk geel gearceerd te blijken uit het cv.
  • De aangeboden kandidaat heeft minimaal 1 project gedaan als demandmanager verhuisbewegingen bij een grote gemeente met diverse en zeer gevarieerde (oud, nieuw, groot, klein) panden. Dit dient duidelijk geel gearceerd te blijken uit het cv.
  • De aangeboden kandidaat heeft stevig inzicht in gemeentelijke huisvesting en de totstandkoming van vlekkenplannen. Dit dient duidelijk geel gearceerd te blijken uit het cv.
  • De aangeboden kandidaat heeft ervaring met de uitdagingen rond verbouwingen en verhuizingen in een intensief stedelijke omgeving. Dit dient duidelijk geel gearceerd te blijken uit het cv.
  • De aangeboden kandidaat heeft minimaal 5 jaar ervaring met de realisatie van (vastgoed)projecten die zich in complexiteit onderscheiden door een grote diversiteit van kleinere onderdelen waardoor een zwaar beroep wordt gedaan op jouw netwerk- en organisatorische vaardigheden. Dit dient duidelijk geel gearceerd te blijken uit het cv.
  • Geef in maximaal 1 A4 aan waarom uw kandidaat de meest geschikte is voor deze opdracht. Uw motivatie zal worden besproken tijdens het interview, indien de kandidaat hiervoor wordt uitgenodigd.

De Wensen

  • De aangeboden kandidaat heeft ervaring met uitdagingen voor verbouw- en verhuisbewegingen in een stad met een tram-netwerk. Dit dient duidelijk, geel gearceerd te blijken uit het cv.
  • De aangeboden kandidaat heeft ervaring met ontwikkeling en/of beheer van vastgoed met een maatschappelijke functie. Dit dient duidelijk, geel gearceerd te blijken uit het cv
  • De aangeboden kandidaat heeft minimaal 2 jaar werkervaring als manager bij Gemeente Amsterdam. Dit dient duidelijk, geel gearceerd te blijken uit het cv.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox