gemeenten Achtkarspelen & Tytsjerksteradiel

Deelprojectleiders applicatie ontvlechting

gemeenten Achtkarspelen & Tytsjerksteradiel

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 15 april 2024 tot en met 31 december 2024 voor 20 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. Opdrachtgever heeft de bevoegdheid om gedurende de looptijd van de overeenkomst de inzet te verhogen tot maximaal 36 uren per week waarbij het uurtarief ongewijzigd zal blijven, tenzij partijen bij urenuitbreiding een lager uurtarief overeenkomen vanwege de verhoging van de inzet. Een hoger uurtarief is niet mogelijk. Deze urenuitbreiding is optioneel, opdrachtnemer kan hier geen rechten aan ontlenen. Uitbreiding geschiedt in overleg met opdrachtnemer en wordt indien van toepassing nader schriftelijk vastgelegd. Bij inschrijving dient u uit te gaan van het minimaal aantal uren per week. De gesprekken vinden plaats op woensdag 10 april 2024, wij vragen hiermee rekening te houden.
  • Je voegt een cv (maximaal 3 pagina's A4) en een motivatiebrief (maximaal 1 pagina A4) toe, waarin aangeven wordt naar welk deelproject de voorkeur uitgaat. Je dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
  • De kandidaat heeft minimaal Hbo werk- en denkniveau (blijkt uit CV).
  • De kandidaat voldoet aan het profiel, zoals geschetst onder het kopje "profiel deelprojectleider".
  • De kandidaat heeft ervaring in het gemeentelijk domein als I&A projectleider.
  • De kandidaat is onafhankelijk van softwareleveranciers die leveren aan gemeenten.
  • De kandidaat heeft ervaring met het aansturen van gemeentelijke leveranciers.
  • Wij zijn op zoek naar een deelprojectleider die voldoet aan de onderstaande kriteria: je hebt minimaal een hbo werk- en denkniveau; je hebt goede kennis van de gemeentelijke ICT en informatiekundige ontwikkelingen; je bent een goed organisator die een dergelijke opdracht kan structureren en met projectleden en leveranciers samen tot uitvoering kan brengen; je hebt een klantgerichte en proactieve instelling; je hebt goede communicatieve- en adviesvaardigheden; je bent vasthoudend en resultaatgericht; je kunt samenwerken in een groot project (programma).

De Wensen

  • De kandidaat heeft een gemeentelijke fusie of ontvlechting, herindeling of samenwerkingsverband doorlopen en een integratie/harmonisatie deelproject geleid.
  • De kandidaat heeft in een gemeentelijk samenwerkingsverband een project volbracht.
  • De kandidaat heeft minimaal 5 jaar gemeentelijke ervaring.
  • De kandidaat heeft een meervoudige, onderhandse en Europese aanbesteding uitgevoerd.
  • De kandidaat heeft ruime kennis en ervaring binnen het gevraagde domein en daar een project geleid.
  • De kandidaat heeft kennis van Gemma.
  • De kandidaat heeft kennis van Prince2, IPMA-C, of is soortgelijk gecertificeerd.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten