gemeenten Achtkarspelen & Tytsjerksteradiel

Deelprojectleider ontvlechting data, adviezen en contracten

gemeenten Achtkarspelen & Tytsjerksteradiel

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 15 april 2024 tot en met 31 december 2024 voor 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. Opdrachtgever heeft de bevoegdheid om gedurende de looptijd van de overeenkomst de inzet te verhogen tot maximaal 36 uren per week waarbij het uurtarief ongewijzigd zal blijven, tenzij partijen bij urenuitbreiding een lager uurtarief overeenkomen vanwege de verhoging van de inzet. Een hoger uurtarief is niet mogelijk. Deze urenuitbreiding is optioneel, opdrachtnemer kan hier geen rechten aan ontlenen. Uitbreiding geschiedt in overleg met opdrachtnemer en wordt indien van toepassing nader schriftelijk vastgelegd. Bij inschrijving dient u uit te gaan van het minimaal aantal uren per week. De gesprekken vinden plaats op woensdag 10 april 2024, wij vragen hiermee rekening te houden.
  • U voegt een cv (maximaal 3 pagina's A4) en een motivatiebrief (maximaal 1 pagina A4) toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
  • De kandidaat heeft minimaal Hbo werk- en denkniveau (blijkt uit CV).
  • De kandidaat voldoet aan het profiel, zoals geschetst onder het kopje "profiel deelprojectleider".
  • De kandidaat heeft ervaring met het aansturen van gemeentelijke leveranciers.
  • We zijn op zoek naar een deelprojectleider die voldoet aan de onderstaande kriteria: je hebt minimaal Hbo werk- en denkniveau; je hebt goede kennis van de gemeentelijke ICT en informatiekundige ontwikkelingen; je bent een goed organisator die een dergelijke opdracht kan structureren en met projectleden en leveranciers samen tot uitvoering kan brengen; je hebt aantoonbare ervaring in het werken in multidisciplinaire projecten; je hebt een klantgerichte en proactieve instelling; je hebt  goede communicatieve- en adviesvaardigheden; je bent vasthoudend en resultaatgericht; je hebt kennis en ervaring op het gebeid van informatiebeveiliging en privacy; je bent een (contract)onderhandelaar; je kunt advies op verschilllende tereinen schrijven en heeft dit reeds gedaan.

De Wensen

  • De kandidaat heeft ervaring met het migreren van data bij gemeentelijke fusie of ontvlechting, herindeling of samenwerkingsverband.
  • De kandidaat heeft in een gemeentelijk samenwerkingsverband een project volbracht.
  • De kandidaat heeft kennis van Gemma.
  • De kandidaat heeft vijf jaar of meer ervaring bij een gemeentelijke organisatie.
  • De kandidaat heeft een meervoudige, onderhandse en Europese aanbesteding uitgevoerd.
  • De kandidaat heeft tal van contracten gesloten.
  • De kandidaat heeft kennis van Prince2, IPMA-C, of is soortgelijk gecertificeerd.
  • De kandidaat heeft kennis van informatiebeveiliging en privacy vereisten voor een gemeente.
  • De kandidaat heeft een gemeentelijke fusie of ontvlechting, herindeling of samenwerkingsverband doorlopen.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten