Nederlandse Spoorwegen

Customer Success Manager

Nederlandse Spoorwegen

  • max € 85 per uur

  • Utrecht

  • 36 uur per week

  • Directie
  • 01 december 2022

  • 30 november 2023

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 6 maanden ervaring met Technisch Support, ITSM en ITIL processen
  • Aantoonbare ervaring in het ondersteunen van technisch georiënteerde gebruikers en teams
  • Aantoonbare ervaring met het organiseren en presenteren van (digitale) kennissessies
  • sterke affiniteit met (devops-)tooling en CI/CD
  • Goede mondelinge en schriftelijke communicatie in Nederlands en Engels
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Ervaring met werken in een Agile team
  • Ervaring met het gebruik van Jira en Confluence
  • Ervaring met het uitvoeren van kleinschalige Business Analyses

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten