gemeente Utrecht
max €125 per uur
Utrecht
32 uur per week
28 mei 2024
30 november 2024
Voor het team ‘Meedoen naar Vermogen’ zoeken wij een coördinerend accounthouder. Dit team houdt zich bezig met taken op het gebied van basiszorg en aanvullende zorg die de gemeente uitvoert op basis van de Wet Maatschappelijke Ondersteuning (Wmo). Het team ontwikkelt beleid, stuurt (maatschappelijke) processen en is co-creator en opdrachtgever van zorginstellingen in de stad en regio Utrecht.
Je werkt intensief samen met collega-beleidsadviseurs, en strategen binnen het team en met collega’s van verschillende andere afdelingen binnen de gemeente, zoals control en JZ.
Het team is een transitie aan het doormaken vanwege hervormingen van het sociaal domein waaronder het inrichten van het accounthouderschap (relatie met partijen in de stad) en een nieuwe verantwoording en monitoring structuur. Per 1-1-2025 is er een verlengingsmoment van de huidige contracten waarin we een aantal maatregelen alvast willen laten landen.
Je taken zijn: Coördinatie accountgesprekcyclus met partners in transitie: organiseren en voorzitten van interne accounthoudersoverleggen, verzorgen van (geannoteerde) standaardagenda externe accountgesprekken, eerste aanspreekpunt zijn voor control en backoffice en opsteller van de bestuursrapportage Wmo. Je bent vanuit team Meedoen naar Vermogen de linking pin voor het traject gericht op het versterken accounthouderschap. Je bewaakt de samenhang en bent sparringpartner. Proces verlengingen: je bewaakt het proces, coördineert de gezamenlijke aanpassingen en zorgt voor juridisch juiste vastlegging. Je bewaakt de samenhang tussen accountsturing en de hervormingen sociaal domein vwb WMO.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox