Gemeente Meppel

Coördinator kcc

Gemeente Meppel

De opdrachtomschrijving

Deze detacheringsopdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Op CV aantoonbare ervaring en affiniteit met online dienstverlening (digitalisering)
  • Kandidaat is per direct beschikbaar.
  • Minimaal 3 jaar ervaring in de afgelopen 5 jaar binnen een KCC van een gemeente.
  • Minimaal een afgeronde HBO opleiding aangevuld met gerichte opleiding/cursus op het gebied van callcenters/contactcenters/KCC

De Wensen

  • Bij voorkeur meer dan 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie binnen een Klantcontactcentrum van een gemeente met individuele- en teamcoaching en doorontwikkeling teams.
  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan samen met kennis vertrouwen en ervaring worden getoetst in een persoonlijk gesprek. - zelfstandig en analytisch - team overstijgend denken - moderne visie op dienstverlening. - door coachende manier in staat om draagvlak te creëren en weerstanden om te buigen. - Je bent proactief en hebt een vooruitziende blik. Een klant- en samenwerkingsgerichte houding is hierbij onmisbaar, net als sterke communicatieve en schriftelijke vaardigheden. - Je bent praktisch en oplossingsgericht. Vanzelfsprekend vorm jij je eigen mening op basis van je eigen waarnemingen. Feedback geven en ontvangen is voor jou vanzelfsprekend. - En natuurlijk staat de klant voor jou op nummer 1!

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten