MBO Amersfoort

Coördinator functioneel beheer

MBO Amersfoort

De opdracht­omschrijving

Organisatie
MBO Amersfoort staat voor ondernemend, verbindend en kundig. Werken bij MBO Amersfoort is werken met gemotiveerde studenten in een situatie die dicht bij de beroepspraktijk ligt. Bij MBO Amersfoort is iedereen welkom met elke achtergrond. Onze studenten en docenten kennen elkaar. Dat draagt bij aan een sfeer waarin respect, betrokkenheid en je veilig voelen voorop staan. Ons uitgangspunt is ‘lerend werken en werkend leren’. Wij werken nauw samen met bedrijven en instanties voor een goede afstemming van onderwijs en aansluiting op de beroepspraktijk. Hiervoor beschikken wij over een aantal leerbedrijven, waar onderwijs -onder de noemer Onderwijs in Bedrijf- een extra dimensie krijgt. MBO Amersfoort is een regionaal opleidingen centrum (roc) met vestigingen in Amersfoort en Utrecht.

Opdracht
Wij zoeken tijdelijk een coördinator functioneel beheer.

Het applicatielandschap van MBO Amersfoort is breed, jouw kennis en expertise vraagt eveneens om brede ontwikkeling. Wij werken met onder andere met: Microsoft 365, Xedule (plannings- en roosterapplicatie) en TopDesk (incidentenmanagement).

Goed onderwijs en ICT gaan hand in hand. Cruciaal is dat we het onderwijs ondersteunen met goede informatievoorziening dat aansluit bij de organisatieprocessen en de behoefte van studenten en medewerkers. Het team functioneel beheer bestaat uit 7 collega’s. In groter verband werk je samen met 32 anderen binnen de afdeling IM&ICT. De sfeer binnen het team is klantgericht en collegiaal. De mouwen worden opgestroopt als dat nodig is, en er is tijd om elkaar te helpen. De afdeling is gevestigd op de Hardwareweg 15 in Amersfoort. Er wordt op kantoor en vanuit huis gewerkt. Of je bent voor werkzaamheden op één van de andere locaties van MBO Amersfoort.

Samengevat zijn jouw taken en verantwoordelijkheden:

  • Aansturen van de functioneel beheerders (7 medewerkers);
  • Tactische (IV/ICT) beleidsontwikkeling en –voorbereiding;
  • Advisering over de IV/ICT huishouding;
  • Facturatieverantwoordelijkheid;
  • Verantwoordelijk voor de kwaliteit van de dienstverlening aan het onderwijs;
  • Verantwoordelijk voor toepassing van AVG en privacy binnen de IV-huishouding;
  • Verantwoordelijk voor de applicatieontwikkeling en releasemanagement;
  • Bijdragen aan aanbestedingen en selectie van producten en software;
  • Contract- en leveranciersmanagement;
  • Personeel Management/ HRM verantwoordelijkheid;
  • Adviseren over organisatorische ontwikkelingen.

Competenties

  • Je bent gericht op samenwerking
  • Je bent pro-actief en toont initiatief
  • Je bent in je werk klant-, resultaat- en oplossingsgericht
  • Je communiceert duidelijk (mondeling & schriftelijk)
  • Inzicht in organisatorische en functionele verhoudingen in een middelgrote organisatie

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het aansturen van een functioneel beheer team;
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Aantoonbare werkervaring binnen een onderwijsinstelling.
  • Een afgeronde opleiding ICT op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als leidinggevende van een IV/ICT team in de afgelopen 5 jaar;
  • Aantoonbare werkervaring met ICT processen, waaronder ITIL, BiSL, ASL en/of Prince II in de afgelopen 5 jaar;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox