Gemeente Kampen

Coordinator Facilitaire zaken

Gemeente Kampen

De opdracht­omschrijving

Coördinator Facilitaire zaken 16 uur per week

Algemene informatie
Als coördinator Facilitaire zaken werk je bij het onderdeel Facilitaire zaken van de afdeling Administratie en ondersteuning. De afdeling bestaat uit diverse onderdelen die te maken hebben met facilitaire zaken, bestuursondersteuning, managementondersteuning, financiële administratie en belasting en inning. In totaal werken ongeveer 50 collega’s op deze afdeling, waarvan 6 bij het onderdeel Facilitaire zaken. Facilitaire zaken houdt zich bezig met administratieve en organisatorische ondersteuning van de gehele organisatie zoals o.a.; post- en repro werkzaamheden, reserveringen, uitgifte van middelen en materialen, huisvesting, inkoop & bestellingen, cateringwerkzaamheden en het ondersteunen bij huwelijken.

Wat ga je doen?
Wij zoeken een tijdelijke coördinator Facilitaire zaken. Als coördinator  val je rechtstreeks onder de interim manager Facilitair. Werkzaamheden die je verricht zijn o.a.:

  • Uitvoeren en coördineren van projecten op het gebied van facilitaire zaken;
  • Beheren en managen van contracten;
  • Uitvoeren van aanbestedingen op het gebied van facilitaire zaken;
  • Voorbereiden en opstellen zonodig van college- en raadsvoorstellen die te maken hebben met besluitvorming over facilitaire zaken
  • Organiseren van interne verhuizingen.


Wat breng je mee?

  • Je hebt een HBO werk- en denkniveau
  • Je hebt een passende opleiding bijvoorbeeld Facility Management
  • Je hebt inhoudelijke kennis en relevante werkervaring met het zelfstandig uitvoeren van aanbestedingen, coördineren van projecten en het beheren van contracten op het gebied van facilitaire zaken
  • Je bent bij voorkeur bekend met bestuurlijke processen binnen een gemeente
  • Je kunt goed zelfstandig werken, maar werkt ook graag samen met anderen
  • Je kunt goed communiceren
  • Je bent een enthousiaste en flexibele aanpakker.


Over de gemeente Kampen
Kampen is een gemeente die volop in ontwikkeling is en groeit. Het is hier goed wonen, werken en verblijven met een mooie balans tussen gebouwen, groen en water. Tegelijk staan we voor grote opgaven: dat iedereen kansrijk opgroeit en meedoet, het versnellen van de woningbouw, de transitie van economie en landbouw, bereikbaarheid en de energietransitie. Groei van de gemeente vraagt ook om een verdere verbetering van onze dienstverlening. Dit zijn allemaal redenen om te investeren in de groei van onze organisatie. We zijn daarom op zoek naar nieuwe collega’s die met ons werken aan de opgaven en ambities waarvoor we in onze gemeente staan.
De gemeente Kampen heeft met haar 54.000 inwoners en straks zo’n 500 medewerkers een mooie omvang. Groot genoeg om professioneel te zijn en klein genoeg om iedereen persoonlijk te kennen. Dat vinden we ook belangrijk in Kampen.
Professionaliteit en het verlenen van optimale dienstverlening aan burgers en bedrijven staat centraal. In Kampen werken we resultaatgericht, op basis van vertrouwen.
De organisatie ontwikkelt zich voortdurend. We focussen ons op een betere dienstverlening en omgevingsgericht werken. We zijn een lerende organisatie. Voor de medewerkers gelden de principes eigenaarschap, minder hiërarchie en meer zelforganisatie.





De Eisen

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau. Dit blijkt uit een afgeronde opleiding of middels aantoonbare werkervaring in een soortgelijke rol.
  • Kandidaat beschikt aantoonbaar over inhoudelijke kennis en relevante werkervaring met het zelfstandig uitvoeren van aanbestedingen, coördineren van projecten en het beheren van contracten (bij voorkeur op het gebied van facilitaire zaken).

De Wensen

  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan samen met kennis vertrouwen en ervaring worden getoetst in een persoonlijk gesprek. Je kunt goed zelfstandig werken, maar werkt ook graag samen met anderen Je kunt goed communiceren Je bent een enthousiaste en flexibele aanpakker.
  • Aantoonbaar een afgeronde, passende opleiding (bijvoorbeeld Facility Management).
  • Minimaal 2 jaar ervaring met het zelfstandig uitvoeren van aanbestedingen, coördineren van projecten en het beheren van contracten op het gebied van facilitaire zaken.
  • Kandidaat is bekend met bestuurlijke processen binnen een gemeente.
  • De gesprekken vinden plaats onder voorbehoud in de week van 11 september 2023. Hier graag rekening mee houden.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox