Servicebureau Jeugdhulp Haaglanden

Controller

Servicebureau Jeugdhulp Haaglanden

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Servicebureau Jeugdhulp Haaglanden maakt het regelen van jeugdhulp mogelijk voor aangesloten gemeenten. Inkoop van jeugdhulp, contractmanagement en het afhandelen van declaraties van gecontracteerde jeugdhulpaanbieders.

Ook werken we samen met partners aan het verbeteren van jeugdhulp en maken we prognoses over het gebruik van jeugdhulp op basis van data. Het Servicebureau heeft een platte organisatie en heeft 4 teams: control, I&A, declaraties en contractmanagement / inkoop.

Voor gedetailleerde informatie verwijzen wij naar onze website: www.SbJH.nl

Opdracht
Binnen de afdeling control worden werkzaamheden verricht gericht op interne en externe control, advisering en beleidsontwikkeling. De komende maanden ligt de focus op de, de meerjarenbegroting 2026-2029 en de verantwoording van de kosten van jeugdhulp 2024. Tegelijkertijd moeten er   administratieve processen en de processen t.b.v. de verbijzonderde interne controles worden beschreven. De kern van de opdracht is om procesbeschrijvingen vast te leggen en te implementeren. Tevens bestaat de mogelijkheid tot ad hoc inzet op andere werkzaamheden binnen de afdeling control.

Competenties
- Communicatief sterk;
- Uitstekende schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid;
- Overtuigingskracht;
- Cijfermatig en analytisch sterk;
- Creatief;
- Resultaatgericht.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: hybride, in overleg.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal een afgeronde hbo-bachelor opleiding bedrijfseconomie of accountancy;
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met BBV en AO/IC, benoem waar dit is opgedaan;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als controller / financieel adviseur / auditor bij een overheidsorganisatie;

De Wensen

  • Aantoonbare werk ervaring met opstellen en begeleiden/uitvoeren Verbijzonderde Interne Controles;
  • Aantoonbare werkervaring kosten verantwoording rondom jeugdhulp;
  • Per 2 juni 2025 beschikbaar voor 36 uur per week voor de gehele duur van de opdracht inclusief verlengingsopties;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de laatste 5 jaar als controller bij een gemeentelijke organisatie;
  • Aantoonbare werkervaring met opstellen procesbeschrijvingen t.b.v. van de verbijzonderde interne controles;
  • De kandidaat stelt zich voor in een korte (persoonlijke) motivatie en waarom deze geschikt is voor deze opdracht. De motivatie dient geschreven te zijn door de kandidaat zelf;
  • Uurtarief van € 110,- exclusief btw / inclusief reiskosten woon-werkverkeer, parkeerkosten en Fee Flextender;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met opstellen gemeentelijke jaarrekeningen en begrotingen;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
16 mei 2025 om 07:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 10% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox