Werkorganisatie Duivenvoorde

Contractmanager

Werkorganisatie Duivenvoorde

  • geen max tarief

  • Zuid-Holland

  • 24 uur per week

  • Inkoop
  • 30 april 2021

  • 31 augustus 2021

De opdracht­omschrijving

Organisatie
De gemeentebesturen van Voorschoten en Wassenaar hebben in december 2020 het besluit genomen tot ontvlechting van de WODV. De beide gemeenten gaan de komende tijd aan de slag met de opbouw van de eigen ambtelijke organisaties. Het merendeel van de I&A contracten zijn afgesloten op naam van de WODV en dienen voor opheffing van de WODV overgeheveld te worden naar de gemeente Wassenaar.

De beide gemeentebesturen hebben het voornemen om de I&A dienstverlening onder te brengen bij de gemeente Wassenaar en middels een dienstverleningsovereenkomst (DvO) deze diensten door de gemeente Voorschoten te laten afnemen. Deze DvO constructie zal geeffectueerd moeten worden aangepast in de  c.q. nieuw af te sluiten contracten.

Locatie: In verband met de Corona maatregelen werken we vooralsnog volledig vanuit huis. Voor de start van je werkzaamheden is het noodzakelijk om naar de ServiceDesk in het gemeentekantoor van Wassenaar af te reizen voor het ophalen van een thuiswerk laptop en ontvang je een korte instructie m.b.t. het gebruik. Na beëindiging van je werkzaamheden voor de Werkorganisatie Duivenvoorde (WODV) lever je deze laptop weer persoonlijk in bij ServiceDesk in het gemeentekantoor van Wassenaar.

Opdracht

  • Inventarisatie van de I&A contracten;
  • Per contract bepaal je of deze opgezegd moet worden, volledig overgeheveld kan worden naar de gemeente Wassenaar of aangepast c.q. opnieuw afgesloten dient te worden met de leverancier;
  • Je verzorgt de communicatie met de leveranciers en gaat waar nodig (via Teams) samen met de contractmanager hierover met ze in gesprek;
  • De contracten worden tijdens dit traject direct overgezet vanuit het huidige contractenboek naar de contractenbeheer en SLM module van onze Topdesk Enterpise servicemanagement tool;
  • Samen met het management van I&A definieer je de functionele behoefte, waaronder de rapportagebehoefte en gewenste signalen;
  • Samen met de functionele applicatiebeheerders Topdesk richt je vervolgens deze module in en voer je de contracten op.

 

Competenties

  • Je bent van nature een persoon die graag geordend en gestructureerd te werk gaat.
  • Je kunt goed zelfstandig werken.
  • Je bent in staat om het werk goed te plannen en te organiseren, waarbij je oog houdt op het resultaat.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Aantoonbare werkervaring met contractmanagement in de afgelopen 7 jaar
  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau
  • Aantoonbare werkervaring met contractmanagementsystemen (Topdesk, iCertic, Pyracloud) (15 punten, 5 punten per onderdeel)

De Wensen

  • Uiterlijk per 17 mei 2021 beschikbaar (10 pt)
  • Een afgeronde opleiding in de richting van ICT op minimaal hbo bachelor opleiding (15 pt)
  • Aantoonbare werkervaring binnen een gemeente in de afgelopen 5 jaar (20 pt)
  • Aantoonbare werkervaring met ITIL (v4) (10 pt)
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als contractmanager in de afgelopen 5 jaar (30 pt)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox