Dienst Sociale Zaken en Werkgelegenheid Noardwest Fryslân

Contractmanager

Dienst Sociale Zaken en Werkgelegenheid Noardwest Fryslân

  • max €90 per uur

  • Friesland

  • 36 uur per week

  • Inkoop
  • 01 april 2020

  • 01 juli 2020

De opdracht­omschrijving

Opdracht omschrijving

  • Je bewaakt de uitvoering en nakoming van overeenkomsten met leveranciers, rapporteert en doet verbetervoorstellen
  • Je levert input voor
    • het jaarplan contractmanagement, stelt mede het jaarplan op
    • aanbestedingstrajecten
  • Je maakt (financiële) risicoanalyses van situaties (zoals dreigende faillissementen) in het speelveld van zorgaanbieders en gemeenten;
  • Je voert gesprekken met leveranciers van zorg en facilitaire diensten en ketenpartners
  • Je analyseert en bewaakt de kwaliteit van geleverde diensten en producten t.o.v. contracten
  • Je adviseert over opstellen van contracten
  • Je legt en onderhoudt contacten binnen of buiten de organisatie met voor de eigen functie belangrijke personen en organisaties
  • Je implementeert contracten
  • Je verstrekt informatie over contracten
  • Je levert een bijdrage aan de transformatie van het sociaal domein
  • Je zorgt voor sturing en monitoring op de gemaakte afspraken met leveranciers van producten en diensten op gebied van maatschappelijke ondersteuning/ Wmo zowel inhoudelijk, financieel en kwalitatief
  • Je ontwikkelt ons  inkoop- en contractmanagement en denkt mee over de vormgeving en invulling van de opdracht

Je bent en blijft op de hoogte  van de veranderingen in de wet- en regelgeving en ontwikkelingen in de markt


Verantwoordelijkheden

Als contractmanager zorg jij voor goede afspraken en onderhoud je de relaties met diverse zorgaanbieders, met Wmo als specifiek aandachtsgebied. Je ziet er op toe dat de gemaakte afspraken worden nagekomen. Dat is belangrijk om de gewenste resultaten te realiseren en om financiële risico’s en kwaliteitsrisico’s te beperken. Je hebt regelmatig overleg met opdrachtgevers, collega's van diverse afdelingen, gecontracteerde partijen en betrokkenen in de regio.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • HBO werk- en denkniveau
  • Aantoonbare werkervaring in een vergelijkbare functie bij een gemeente zodat de kandidaat direct in de functie kan starten.
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 april 2020 tot en met 30 juni 2020 voor 36 uur per week.De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd voor zolang de structurele vacature nog niet is ingevuld. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

De Wensen

  • Specifieke kennis en ervaring op bovengenoemd gebied
  • Aantoonbare kennis én werkervaring in een vergelijkbare functie bij een gemeente zodat de kandidaat direct in de functie kan starten.
  • HBO

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox