Gemeente Zeist
max €110 per uur
Utrecht
8 uur per week
08 juli 2025
08 januari 2026
Organisatie
De gemeente Zeist is een moderne werkgever met medewerkers die betrokken en vooral zichzelf zijn. We werken op basis van onze kernwaarden ‘vertrouwen, kracht en nabijheid’. De werksfeer is open en prettig en onze cultuur is informeel. Met zo’n 400 collega’s werken we voor en met ongeveer 67.000 inwoners. Daardoor is het niet te massaal, zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot. Als organisatie willen we op de hoogte zijn van wat er in de samenleving speelt en daar flexibel op inspelen. We juichen het toe als je daaraan je eigen perspectief en waarde toevoegt en verwelkomen dus iedereen met de juiste ervaring en eigenschappen voor de functie. Waar je wieg ook heeft gestaan, wat ook je achtergrond, levensstijl of geloof is, of je nou topsporter bent of een beperking hebt, of allebei, als je je herkent in het profiel, solliciteer!
In Zeist werk je vanuit je eigen verantwoordelijkheid en word je ondersteund door de organisatie, zodat je als mens en als professional blijft groeien. We zijn niet op zoek naar een perfecte medewerker, maar iemand die zijn kwaliteiten, rafelrandjes én zelfkennis wil inzetten om met humor en lef uitdagingen te lijf te gaan.
Team
Je werkt binnen het team Beheer Openbare Ruimte (40fte) samen met collega’s aan de realisatie van onderhoud-en herinrichtingprojecten in de gemeente Zeist.
Opdracht
Bij projecten die al in uitvoering zijn beheer jij als contractmanager de verplichtingen van alle (termijn)afspraken die door een contract zijn vastgelegd met een aannemer met als doel risico's te vermijden en kosten te bewaken. Je sluit aan bij IPM en financiële overleggen met de aannemer en toetst of de gemaakte afspraken worden nageleefd en wat de gevolgen zijn als daarvan wordt afgeweken. De verantwoordelijkheid van de financiële bewaking ligt bij jou als contractmanager en over de voortgang rapporteer jij aan de opdrachtgever.
Bij projecten in de opstartfase begeleid je het proces van komen tot een aanbesteding en de aanbesteding zelf. Je begeleidt het opstellen van aanbestedingsstukken en schrijft zelf ook mee. Je bent gewend te werken aan projecten waarin rekening gehouden moet worden met de (uiteenlopende) belangen van een breed scala aan stakeholders. Je kijkt breder dan alleen civiele projecten en hebt aantoonbare affiniteit / ervaring met vernieuwde vormen van aanbesteden en contracteren van aannemers.
Competenties
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 3 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Heb je interesse in deze opdracht?
Reageer directOntvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox