gemeente Purmerend

Contractbeheerder

gemeente Purmerend

  • max €75 per uur

  • Noord-Holland

  • 36 uur per week

  • Directie
  • 30 april 2024

  • 30 oktober 2024

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Gemeente Purmerend is volop in beweging. De laatste jaren zijn we succesvol veranderd naar een energieke organisatie met volop mogelijkheden. Wij werken volgens de “Purmerendse manier”, onze inwoners staan centraal. Dat betekent dat we bij alles wat we doen onszelf de vraag stellen; wat is hiervan de bijdrage aan de inwoners of bedrijven van Purmerend? Het betekent ook dat we denken in kansen en mogelijkheden. Creativiteit, een informele aanpak en in verbinding staan met de omgeving vinden we belangrijk.

Opdracht
Ondersteuning binnen het team INCS. Met name bij Contractmanagement en Contractbeheer.
Werkzaamheden bestaan onder andere uit het signaleren van het verlopen van contracten, het maken van verlengingsbrieven of opzeggingen. Opstellen van overige correspondentie. Het opstellen van lijsten van Contracten op basis van de opzegtermijnen.

Het verwerken van de contracten in het contractmanagement systeem. Ondersteuning bij prestatieverklaringen binnen het Sociaal domein.

Wat ga je doen?
In de rol van contractbeheerder ben je spin- in- het- web en werk je nauw samen met de contractmanager, de inkoopadviseur(s), en de verschillende teams binnen de domeinen. Als contractbeheerder ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning van het contractmanagement en het contractbeheer binnen de gemeente. Een uitdagende functie. De kern van de functie is het beheren van contracten, fysiek en digitaal, zodat deze op elk moment geraadpleegd kunnen worden.

Binnen deze functie houd je je o.a. bezig met het beheer van contractgegevens en het verwerken van mutaties binnen de verschillende administraties. Je bewaakt en signaleert acties en houdt de planning en expiratiedata in de gaten.

Daarnaast ondersteun je de betrokken teams, de contractmanager en de inkoopadviseur(s). Je verzamelt management- en sturingsinformatie en ordent en bewerkt contractinformatie. Tevens controleer je of de definitieve, geaccordeerde contracten mét handtekening digitaal in de contractenbank zijn opgenomen. Je stelt zelfstandig eenvoudige overeenkomsten op en maak verlengingsbrieven, een divers takenpakket.

Competenties 

  • Communiceert makkelijk met leveranciers, organisatie (business) en collega’s;
  • Proactief;
  • Goede schrijfvaardigheden;
  • Plannen en organiseren van het werk;
  • Accuraat;
  • Doorzettingsvermogen;
  • Vermogen om snel informatie te verwerken en toe te passen.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als contractbeheerder;
  • Aantoonbare kennis van financiële en/of contractmanagementsystemen (benoem dit duidelijk in het cv);
  • Een maximum uurtarief van €75,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer werk-werkverkeer én parkeerkosten;

De Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als contractbeheerder;
  • Aantoonbare afgeronde relevante opleiding en/of cursus (bijvoorbeeld duurzaam inkopen, contractmanagement etc.) (benoem dit duidelijk in het cv);
  • Aantoonbare kennis van contract- en inkoopprocessen in de gemeentelijke context in de afgelopen 5 jaar (benoem dit duidelijk in het cv);

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox