ZonMw

Consultant / Functioneel beheerder HR

ZonMw

De opdracht­omschrijving

Organisatie
ZonMw financiert gezondheidsonderzoek én stimuleert het gebruik van de ontwikkelde kennis. Bij ons werken betekent dat je bijdraagt aan het verbeteren van de zorg en gezondheid. Je werkt samen met alle partijen die betrokken zijn bij het ontwikkelen en toepassen van kennis in de zorg.

De afdeling HRM is onderdeel van Bedrijfsvoering. Onder Bedrijfsvoering vallen ook de afdelingen Informatie & Automatisering (I&A), Financiën & Control (F&C), Documentaire Informatiehuishouding, Huisvesting & Facilitaire Zaken, Projectondersteuning en de receptie. De afdeling HRM bestaat uit 4 HR adviseurs (waarvan één tevens hoofd HRM),  4 HR medewerkers en een managementassistent HR. De afdeling ontwikkelt passend HRM-beleid in samenwerking met de organisatie en adviseert en ondersteunt het management bij de uitvoering van dit beleid. Daarnaast is de afdeling HRM verantwoordelijk voor de personeels- en salarisadministratie.

Opdracht
Per 1 januari 2020 is ZonMw overgegaan op een nieuw HR systeem (AFAS). Wij zijn op zoek naar een consultant die gemiddeld 1 tot 2 dagen per week tijd heeft om mee te denken met de functioneel beheerder, maar ook wijzigingen of vernieuwing uit te voeren, om zo de ontwikkeling van het HR systeem verder te brengen. Naast de inzet van de consultant is het ook wenselijk dat er beschikking is tot een servicedesk waarbij er op werkdagen vragen kunnen worden gesteld m.b.t. payroll en HR.

Competenties

  • Analytisch;
  • Communicatief;
  • Resultaatgericht;
  • Creatief;
  • Flexibel.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Kennis van sociale wetgeving en arbeidsrecht;
  • Aantoonbare kennis en werkervaring op het gebied van AFAS functioneel beheer;
  • Kennis van HR-processen en (financieel-)administratieve processen;
  • Beschikbaar per direct;

De Wensen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in projectmatig werken; (20 pt)
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als Consultant / Functioneel beheerder AFAS; (30 pt)
  • Aantoonbare werkervaring met het implementeren van AFAS als nieuw HR Systeem; (50 pt)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox