Gemeente Pijnacker Nootdorp

Consulent werk

Gemeente Pijnacker Nootdorp

De opdracht­omschrijving

Organisatie
De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente, de komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 55.000 naar 65.000. We werken de komende jaren aan grote projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur, voorzieningen, natuur en recreatie. Het ondernemersklimaat wordt gekenmerkt door innovatieve ondernemers die vooruitlopen op het gebied van warmtetransitie en duurzaamheid. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam.

De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 425 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Onze medewerkers voelen zich gewaardeerd en zijn trots op de organisatie waarvoor zij werken.
De afdeling Sociaal Domein bestaat uit de afdeling Participatie en de afdeling Maatschappelijke ondersteuning.

Opdracht
Voor onze gemeente zijn we binnen team Participatie op zoek naar tijdelijke versterking.
De werkzaamheden als Consulent Werk houden het volgende in;

  • Je voert intake gesprekken met klanten
  • Je zet trajecten in en kan daarbij zelf goed inschatten waar een klant het beste tot zijn recht komt
  • Je voert maatregelgesprekken met klanten
  • Je maakt rapportages
  • Je vult de systemen en monitort deze
  • Je werkt samen met ketenpartners
  • Je coacht klanten
  • Je voert betaling op in de systemen

Senioriteit in de functie is noodzakelijk.

Benodigd aantal professionals
1

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: 5 werkdagen.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland in week 34. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 16 augustus 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad;
  • In het bezit van een beroepsaansprakelijkheidsverzekering of een aansprakelijkheidsverzekering bedrijven en biedt qua verzekerde hoedanigheid, inhoudelijk dekking aan minimaal de opdrachtwaarde van de opdracht.
  • Een maximum uurtarief van €75- exclusief BTW en inclusief reiskosten woon-werkverkeer en fee Flextender.
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als Consulent Werk in de afgelopen 6 jaar binnen een gemeentelijke organisatie;
  • Minimaal een afgeronde HBO bachelor opleiding;

De Wensen

  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met Civision
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met re-integratietrajecten
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met duurzaam plaatsen van kandidaten op de arbeidsmarkt
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als Consulent Werk in de afgelopen 6 jaar binnen een gemeentelijke organisatie
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met Participatiewet, IOAW, IOAZ én voorliggende (beschrijf dit duidelijk in het cv)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox