Gemeente Amstelveen
max €75 per uur
Noord-Holland
32 uur per week
01 november 2024
30 juni 2025
De afdeling Werk & Inkomen maakt onderdeel uit van het sociaal Domein en richt zich op de uitvoering van de Participatiewet. Het sleutelwoord daarbij is ‘zelfredzaamheid’. Klanten worden professioneel ondersteund op weg naar zelfontplooiing, zelfstandigheid en onafhankelijkheid. Het motto daarbij is ‘werk boven uitkering’. De medewerkers van de afdeling werken vanuit een flexibele, klantgerichte en resultaatgerichte houding. Binnen de afdeling Werk & Inkomen zijn vijf teams voor de gemeenten Amstelveen en Aalsmeer werkzaam.
- Uitkeringsadministratie
- Beleid, contract en control
- Klantmanagers
- Terugvordering en verhaal
- Werkplein
Als Consulent Terugvordering en Verhaal ben je samen met 6 andere collega’s, waaronder een senior, verantwoordelijk voor het nemen van terugvordering- en verhaalbesluiten. Hierbij voer je de volgende taken uit:
Competenties
Bovenstaande competenties worden tijdens het gesprek beoordeeld door de gemeente.
Referentie
Het checken van referenties kan onderdeel zijn van de procedure. Bij de gevraagde werkervaring, onder het onderdeel ‘eisen’, is het opgeven van een referentie vereist. Onder een referentie wordt het volgende verstaan: de naam en contactgegevens van een teamleider/leidinggevende van een recente opdrachtgever, die relevant is voor de uitgevraagde opdracht, zoals opgesteld door Gemeente Amstelveen.
VOG
Iedereen die bij de gemeente Amstelveen of Aalsmeer komt werken moet vóór aanvang van zijn werkzaamheden een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen. De gemeente geeft aan waarop gescreend moet worden door het Centraal Orgaan Verklaring Omtrent Gedrag. Dit is afhankelijk van de werkzaamheden die uitgevoerd gaan worden. De gemeente stuurt de nieuwe collega een e-mail met een link waarmee hij/zij de nieuwe aanvraag voor een VOG af kan ronden. Kosten van de aanvraag kunnen worden gedeclareerd bij de Gemeente Amstelveen.
De top 5 van kandidaten wordt door de gemeente Amstelveen uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. De gesprekken vinden plaats op dinsdagochtend 22 oktober tussen 09:00 en 11:00 uur en op woensdagochtend 23 oktober tussen 09:00 en 12:00 uur. De gesprekken vinden op het raadshuis plaats. De kandidaat dient op deze datum en tijdsblok beschikbaar te zijn.
Minimaal 28 uur en maximaal 32 uur. Dagen op kantoor in overleg. In begin zal dit wat meer zijn. Zeker 1 keer per week op kantoor.
Zo werkt onze dienstverlening
Heb je interesse in deze opdracht?
Reageer directOntvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox