Gemeente Peel en Maas

Consulent Inkomen

Gemeente Peel en Maas

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Op CV aantoonbaar minimaal 1,5 jaar werkervaring als Consulent Inkomen bij een gemeente in de afgelopen 3 jaar. Dit moet duidelijk blijken uit de functie, werkzaamheden, gewerkte periodes en werkgevers/ opdrachtgevers die op het CV vermeld staan.

De Wensen

  • Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.<br> <div style="padding:10px">klik met de organisatie 5% - gestelde eisen in de opdracht 10% - gestelde wensen in kandidaatsomschrijving/ competenties 10%
  • Op CV aantoonbaar per 01 juli 2021 beschikbaar voor 24 uur en/ of 32 uur per week gedurende de aankomende 3 maanden. Vermeld duidelijk de beschikbaarheid; het aantal uur per week, per wanneer en of gedurende de aankomende 3 maanden hieraan voldaan kan worden.
  • Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief wordt beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.<br> <div style="padding:10px">- Wat trekt jou aan in deze opdracht 5%<br>- Wat is je motivatie 10%<br>- Wat maakt dat jij de kandidaat bent waar wij voor moeten kiezen 10%
  • Op CV aantoonbaar werkervaring van minimaal 1 jaar opgedaan in de afgelopen 3 jaar met GWS4all/Suite. Dit moet duidelijk blijken uit de functie, periodes en de werkzaamheden die op het CV vermeld staan.
  • Op CV aantoonbare kennis van de sociale kaart van Gemeente Peel en Maas.
  • Op CV aantoonbaar tenminste 1 jaar werkervaring opgedaan in de afgelopen 3 jaar op het gehele terrein van de uitkeringsadministratie PW/IOAW/Bijzondere bijstand. Dit moet duidelijk blijken uit de functie, periodes en de werkzaamheden die op het CV vermeld staan.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten