BLNP

Communicatieadviseur

BLNP

De opdracht­omschrijving

Vacature: Communicatieadviseur

Wij zoeken een tijdelijke allround communicatieadviseur met gemeente-ervaring. Een medior-senior professional die vooral de handen uit de mouwen steekt. En dat leuk vindt. Naast alle dagelijkse werkzaamheden is het team communicatie hard bezig om de positie van communicatie steviger neer te zetten binnen en buiten de organisatie.

Wat ga je doen?

  • Je voert een breed scala van communicatiewerkzaamheden uit voor uiteenlopende projecten;
  • Waar en wanneer nodig ben je een professionele gesprekspartner en klankbord op het gebied van communicatie voor projectleiders, managers en collega’s;
  • Je levert een bijdrage aan het communicatiever maken van de organisatie;
  • Je bent een aanpakker en vindt het leuk om vooral uitvoerend bezig te zijn.


Wat breng je mee?

  • Een enthousiaste persoonlijkheid met humor en een sterke teamgeest;
  • Een proactieve en zelfstandige houding en mindset, maar die zich ook (makkelijk) laat aansturen;
  • Politieke voelsprieten die je hebt ontwikkeld op basis van je ervaring in gemeenteland;
  • Accuratesse en precisie als het gaat om communicatie;
  • Stressbestendigheid en kunnen omgaan met deadlines;
  • Makkelijke uitdrukkingsvaardigheid in woord en schrift;
  • Een afgeronde opleiding communicatie op minimaal hbo-niveau;
  • Ervaring opgedaan in een soortgelijke werkomgeving (gemeente).
     

Waar kom je te werken?
Communicatie maakt deel uit van het team Publieksdienstverlening en bestaat uit vier communicatieadviseurs en een communicatiemedewerker. Een team dat wordt aangestuurd door een teammanager communicatie. Een team dat verantwoordelijk is en zich voelt voor de communicatieve ondersteuning van de organisatie, de directie en het bestuur. Waar nodig schakelen we externe professionals in om een zo goed mogelijk resultaat te behalen. Dit alles doen we in een aanstekelijke collegiale sfeer waar de vrolijke noot niet ontbreekt.

Wat bieden wij?

  • Werken in een organisatie die in ontwikkeling is;
  • Een tijdelijke, interim functie voor minimaal 3 maanden met optie tot verlenging;
  • Flexibele werktijden; in overleg met je teammanager, niet stipt om half negen beginnen en deels thuiswerken;
  • Een marktconform uurtarief.


Wie zijn wij?
Gemeente Leusden is een ruimdenkende en vooruitstrevende gemeente. Met circa 170 gedreven en betrokken collega’s werken collegiaal en gezamenlijk aan het uitvoeren van onze taken en opgaven. Kenmerkend zijn de warme informele werksfeer, de korte lijnen en de oog voor de mens. We werken voornamelijk vanuit het Huis van Leusden, midden in het hart van Leusden. Het is een huis van en voor alle Leusdenaren.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Een proactieve en zelfstandige houding en mindset, maar die zich ook (makkelijk) laat aansturen
  • Politieke voelsprieten die je hebt ontwikkeld op basis van je ervaring in gemeenteland
  • Accuratesse en precisie als het gaat om communicatie
  • Stressbestendigheid en kunnen omgaan met deadlines
  • Makkelijke uitdrukkingsvaardigheid in woord en schrift
  • Een afgeronde opleiding communicatie op minimaal hbo-niveau
  • Een enthousiaste persoonlijkheid met humor en een sterke teamgeest
  • Ervaring opgedaan in een soortgelijke werkomgeving (gemeente).

De Wensen

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox