gemeente Nijkerk
max €80 per uur
Gelderland
24 uur per week
30 juni 2022
30 januari 2023
Organisatie
Nijkerk is een mooie middelgrote gemeente, centraal in Nederland, met de mooie natuur van de Veluwe om de hoek en de levendigheid van de Randstad voor de deur. Een dynamische gemeente met ruim 44.000 inwoners verdeeld over de kernen Nijkerk, Hoevelaken en Nijkerkerveen. Samen met ongeveer 350 collega’s zetten we ons dagelijks in om ervoor te zorgen dat wonen, werken, ondernemen en recreëren in onze gemeente prettig, sociaal, veilig en toekomstbestendig is.
Je wordt regelmatig uitgedaagd om het beste uit jezelf te halen. De combinatie van betrokken collega’s, inhoudelijke vakkennis en ontwikkelmogelijkheden zorgen voor een fijne werkplek. Persoonlijke groei en teamontwikkeling is belangrijk. Dat betekent dat we ondernemen, kritische vragen stellen en onszelf willen verbeteren. Korte lijnen, prettige communicatie en veel vrijheid, dat typeert ons.
Gemeente Nijkerk is een sociale werkgever die investeert in een goede balans tussen werk en privé en jouw ontwikkeling. Herken je je in de kernwaarden eigenaarschap, verantwoordelijkheid, vertrouwen en eigen kracht, dan ben je van harte welkom om te solliciteren. Als gemeente faciliteren we initiatieven vanuit de samenleving en zoeken we de samenwerking zowel lokaal als regionaal. Werk je bij ons, dan ben je een zelfstandige, ondernemende en flexibele professional.
Opdracht
Voor het team administratie Sociaal Domein zijn wij op zoek naar een inhoudelijke coach.
Tot jouw kerntaken zullen behoren:
Teamomschrijving
De administratie van het Sociaal Domein bestaat uit twee subteams voor de ondersteuning van Participatie, Wmo en jeugd.
Het subteam Participatie zorgt voor ondersteuning van de uitvoerende teams, op inhoudelijk en financieel gebied. Via het berichtenverkeer wordt er opdracht gegeven aan zorgaanbieders zodat de juiste zorg kan worden ingezet voor de inwoners. De administratie voert de betalingen en herberekingen uit voor de uitkeringen ihkv de Participatiewet en verwerkt rapporten in de uitkerings- en cliëntenadministratie aan de hand van rapporten en beschikkingen. Voor de participatiewet en bijzondere bijstand zorgt het administratieteam ook dat de betalingen worden klaargezet voor financiën.
Tot de taken van een medewerker administratie Participatiewet behoren:
Wat vragen wij?
Voor het subteam Administratie Participatiewet zoeken we een ervaren en gedreven administratieve kracht met minmaal coachende of leidinggevende ervaring in de Participatiewet en op een Debiteurenadministratie Sociaal domein. Ervaring met het berichtenverkeer is welkom.
Je hebt aantoonbaar meerdere jaren werkervaring op een uitkeringsadministratie en hebt overstijgende financiele kennis. Je hebt kennis van de Participatiewet en bent bekend met de Wmo. Daarnaast ben je bekend met het berichtenverkeer en je hebt kennis en ervaring met Suite. Tenslotte zou het fijn zijn als je kennis hebt van WIZ Portaal.
Competenties
Je bent een mensenmens die collega’s meeneemt in de inhoud en verder brengt in hun functioneren. Je bent een sparringpartner voor de Teamleider en samen met hem maak je een ontwikkelplan voor samenwerking tussen de medewerkers van de administratie en de administratie als geheel.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox