Gemeente Hardenberg

Coach gedragsdeskundige

Gemeente Hardenberg

De opdracht­omschrijving

Werken voor de gemeente Hardenberg: Groei en bloei met ons mee
De gemeente Hardenberg is een fantastische plek om te wonen en te werken. Hier geniet je van het mooie platteland langs de Vecht én van de gezelligheid van een stad. Terwijl veel andere gemeenten kleiner worden, blijft de gemeente Hardenberg juist groeien. Inmiddels hebben we meer dan 62.935 inwoners.

We willen Hardenberg verder laten groeien en ontwikkelen tot een moderne stad in een landelijke omgeving. Dit betekent dat we de regio willen versterken, het buitengebied aantrekkelijker willen maken en de voorzieningen willen verbeteren. We bouwen aan een duurzame economie die klaar is voor de toekomst, waarbij lokaal ondernemen een belangrijke rol speelt.

Bij ons werk je met plezier aan deze plannen, samen met 550 enthousiaste collega’s. We hechten veel waarde aan vriendelijkheid, betrouwbaarheid en een goede samenwerking. We geloven in de “De Kracht van Gewoon Doen” en pakken dingen praktisch aan.

Opdracht
Mensen zijn zelfstandig en waar nodig ondersteunt Samen Doen Hardenberg BV. Bij vragen over bijvoorbeeld zorg, welzijn, opvoeding, geldzaken en werk. We denken in oplossingen, zo ‘normaal’ mogelijk. En helpen mensen weer op weg. De teams van Samen Doen Hardenberg B.V. werken in de wijk, waardoor ze dichtbij en zichtbaar zijn. Samen Doen is een kleine, dynamische organisatie (van ongeveer 50 medewerkers) die volop in ontwikkeling is. Er is ruimte voor je eigen ontwikkeling en je krijgt veel vrijheid (binnen kaders).

De dagelijkse werkzaamheden worden uitgevoerd door de gedragsdeskundigen in dienst bij Samen Doen. Binnen deze opdracht wordt een zelfstandig gedragswetenschapper (ZZP’er) op projectmatige basis ingezet om HBO-master gedragsdeskundigen te ondersteunen en te begeleiden op specialistische onderdelen. De opdracht omvat:

  • Het bieden van inhoudelijke begeleiding bij het opstellen en uitvoeren van verklarende analyses (in het kader van de HBO-masteropleiding);
  • Het opzetten en coördineren van projectmatige werkbegeleidingstrajecten;
  • Het adviseren bij en ondersteunen in complexe casuïstiek, op verzoek en in afstemming;
  • Het coachen en begeleiden van HBO-master gedragsdeskundigen bij de ontwikkeling van professioneel handelen en reflectie.

De werkzaamheden worden op afroep en in overleg uitgevoerd, zonder sprake van een gezagsverhouding. De opdrachtnemer voert de opdracht uit op zelfstandige wijze, bepaalt in overleg zijn/haar eigen werkwijze en planning, en is zelf verantwoordelijk voor de uitvoering en kwaliteit van het geleverde werk. De inzet wordt per uur gedeclareerd op basis van een overeengekomen tarief.

Competenties
- Je bezit coach- en trainingvaardigheden;
- Je kan goed en helder schrijven en formuleren

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Op afspraak

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Aantoonbare afgeronde wo master opleiding in de richting van Pedagogiek;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar bij het coachen van gedragsdeskundigen binnen een gemeentelijke instelling;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met het opzetten van project werkbegeleiding met gemeente en ketenpartners.

De Wensen

  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar bij het coachen van gedragsdeskundigen binnen een gemeentelijke instelling;
  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met het opzetten van project werkbegeleiding;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met het bestuurlijk adviseren op het gebied van crisiszorg;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met het maken van afspraken en implementeren van afspraken met gemeente en ketenpartners op het gebied van crisiszorg.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox