Gemeente Leiden

Civiel technisch projectleider

Gemeente Leiden

De opdracht­omschrijving

Opdracht

Gunstige ligging ten opzichte van de grote steden en het strand én grenzend aan het Groene Hart, biedt het een goede balans tussen dorps karakter en stedelijke vitaliteit. Ook met haar bloeiend verenigingsleven, de vele activiteiten en de goede voorzieningen, biedt Oegstgeest haar ruim 25.000 inwoners waaronder veel expats uit alle werelddelen, jong en oud, een aantrekkelijke woon- en werkklimaat met volop mogelijkheden voor recreatie. Wonen, werken en leven gaan hier als vanzelfsprekend samen. Door verdere gebiedsontwikkeling langs de Oude Rijn – Nieuw Rhijngeest- ligt een doorgroei van het aantal inwoners naar zo'n 26.000 in de komende periode , in de lijn der verwachting.

Onze nieuwe tijdelijke collega is klantbewust, gericht op samenwerking, gedisciplineerd en integer. Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel!

Om welke afdeling gaat het?
Het team Ruimte is binnen de Gemeente verantwoordelijk voor het professioneel aansturen en (laten) uitvoeren met name op het terrein van stedelijke ontwikkeling. Tijdigheid, doelmatigheid en optimale resultaten zijn daarbij belangrijk.
Je werkt als civiel technisch projectleider en toezichthouder samen met de projectleiders en helpt mee aan de afronding van de gebiedsontwikkeling Nieuw-Rhijngeest
Je bent breed inzetbaar als civiel technisch projectleider voor nieuwe gebiedsontwikkelingsprojecten zoals Almondehoeve en Hofbrouckerpark.

Wat houdt de functie in?
Het verzorgen van het civieltechnisch projectmanagement voor de woningbouwontwikkeling en inrichting openbare ruimte voor het project Nieuw Rhijngeest en Oegstgeest aan de Rijn voor de gemeente Oegstgeest
De werkzaamheden hebben betrekking op de woningbouw ontwikkeling en inrichtingen omvat:
• het aansturen van de uitvoering woonrijp maken;
• Aanspreekpunt voor de algemeen projectleider op alle civieltechnische zaken en daarnaast verantwoordelijk voor het technisch overleg hieromtrent.
• het verzorgen van de directievoering en het houden van toezicht op de uitvoering;
• het verzorgen van de coördinatie en afstemming tussen de diverse op de locatie actieve aannemers en nutsbedrijven;
• het aanspreekpunt zijn voor en maken van (en gevolg geven aan) afspraken met de gemeente en bewoners en het behartigen van de belangen van opdrachtgever met betrekking tot alle activiteiten op en rondom de locatie.
• het overdragen van de openbare ruimte aan de Gemeente Oegstgeest

Wat bieden wij:
• een uitdagende en afwisselende functie in een afdeling met enthousiaste en slagvaardige collega's;
• een klantgerichte en op resultaat gerichte informele werksfeer.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De Inschrijver heeft kennis genomen van de 'Uitnodiging tot inschrijving' en bijbehorende bijlagen zoals bijgevoegd onder deze vraag en gaat akkoord met de gevolgde procedures zoals is beschreven in dit document.
  • Eis 1 (Uiterlijke) startdatum op 5 september 2025
  • Eis 3 Relevante ervaring met werken aan (binnen) stedelijke gebiedsontwikkeling, coördinatie van en afstemming met verschillende belanghebbenden (bewoners, nutsbedrijven, stakeholders)
  • Eis 5 Ervaring met weken met Autocad
  • Eis 4 Ervaring met het aansturen van de technische werkgroep binnen een project (indien aanwezig).
  • CV en Motivatiebrief: Inschrijver levert hier het CV en de motivatiebrief aan.
  • Eis 2 Een relevante én/of afgeronde HBO-opleiding enrelevante werkervaring binnen een gemeentelijke organisatie en in een complexe externe projectomgeving.

De Wensen

  • Subgunningscriterium 1: CV en motivatiebrief Inschrijver dient in Mercell een CV en Beantwoording Gunningscriteria in, waarin de opleiding(en), werkervaring en toelichting van de aangeboden kandidaat staat beschreven. De aanbestedende dienst wenst in deze documenten in ieder geval de volgende aspecten terug te zien: Gevoel voor omgang met omgevingspartijen zoals aannemers, nutspartijen, bewoners en belangenorganisaties. Relevantie werkervaring
  • Prijs In onderstaand vak vult u het uurtarief van de kandidaat in exclusief btw. Let op: In deze aanvraag geldt een maximumtarief van €85,00. Inschrijvingen met een hoger tarief zullen terzijde worden gelegd.
  • Wel of geen zzp’er In het kader van de wet DBA en de af te sluiten overeenkomst vernemen wij graag of de door u aangeboden kandidaat een zzp'er betreft. Betreft de door u aangeboden kandidaat/u een zzp'er? - Ja, zzp’er met bemiddeling van een intermediair - Ja, zzp’er zonder bemiddeling van een intermediair - Nee, mijn aangeboden kandidaat betreft geen zzp’er
  • Subgunningscriterium 2: Gesprek De kandidaat wordt voor het gesprek uitgenodigd wanneer deze is beoordeeld met een “8” of hoger voor subgunningscriterium 1. CV en Beantwoording Gunningscriteria. De aanbestedende dienst wenst in het gesprek in ieder geval de volgende aspecten terug te zien: Goede mondelingen en schriftelijke communicatieve vaardigheden Aantoonbare voorbeelden van bovengenoemde eisen In staat technische werkgroepen met de diverse stakeholders adequaat aan te sturen en de belangen van het project te bewaken. Oplossingsgericht, kan snel schakelen tussen technische problemen en mogelijke oplossingen (ook zelf bedenken)
  • Prijs Inschrijver voegt bij deze vraag het ingevulde en rechtsgeldig ondertekende prijsformulier bij waarin Inschrijver zijn uurtarief kenbaar maakt. Het uurtarief is exclusief BTW en hierin zijn inbegrepen salariskosten, sociale lasten, algemene kosten, reis- en verblijfkosten en de kosten voor hulpmiddelen die noodzakelijk zijn bij de uitvoering van de opdracht. Het uurtarief staat vast gedurende de looptijd van het contract en eventuele verlengingen Upload hier uw ingevulde offerte-prijs formulier, ondertekend door een daartoe bevoegd persoon

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
12 mei 2025 om 09:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 10% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox