Gemeente Zevenaar

Casemanager Wabo-vergunningen

Gemeente Zevenaar

De opdracht­omschrijving

Opdracht omschrijving

Je coördineert en beoordeelt de aanvragen voor omgevingsvergunningen en conceptaanvragen. Je toetst plannen en beoordeelt of en welke (ruimtelijke) procedure moet worden gevolgd.

Je bent een vraagbaak voor de afdeling op het vlak van de Wabo en Ruimtelijke procedures. Je optimaliseert processen in voorbereiding op de Omgevingswet (kortere doorlooptijden, integrale beoordelingen).

De technische toetsen worden voor je uitgevoerd door technisch specialisten.
Je treedt op als regievoerder en aanspreekpunt voor de aanvrager. Je bewaakt de voortgang en je stelt betrouwbare besluiten op. De afhandeltermijnen heb je scherp op het netvlies. Je werkt samen met interne en externe adviseurs (zoals brandweer en de Omgevingsdienst) om de aanvraag integraal af te handelen.

 


Verantwoordelijkheden

Je hebt regie over de Omgevingsvergunning en Conceptaanvragen vanuit je werkvoorraad.  Je bewaakt de voortgang en je stelt betrouwbare besluiten op. De afhandeltermijnen heb je scherp op het netvlies. Je zoekt bij elke aanvraag naar mogelijkheden en kansen.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Je werk niet alleen maar thuis maar kunt ook op kantoor komen indien gewenst (klantafspraak, afstemming);
  • Je hebt het diploma ABW1 én ABW2. Geef in de toelichting aan op basis waarvan in uw cv blijkt dat u hieraan voldoet.
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring met coördinerende werkzaamheden omtrent omgevingsvergunningen. Geef in de toelichting aan op basis waarvan in uw cv blijkt dat u hieraan voldoet.
  • Je hebt een afgeronde opleiding op minimaal HBO-niveau (bouwkunde, rechten of planologie). Geef in de toelichting aan op basis waarvan in uw cv blijkt dat u hieraan voldoet.
  • Je bent een senior Wabo casemanager, je functioneert direct zelfstandig, er is geen inwerkperiode nodig. Je heb ruime en recente ervaringen in het verlenen van complexe Omgevingsvergunningen en conceptaanvragen. Geef in de toelichting aan op basis waarvan in uw cv blijkt dat u hieraan voldoet.
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 april 2021 tot en met 31 december 2021 voor 16 uur per week. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

De Wensen

  • Externe beschikt over een heldere motivatie om deze opdracht uit te voeren. Wij vinden het belangrijk om te horen waarom deze opdracht JOU aanspreekt en wat JIJ hieraan kan bijdragen. Wat zijn jouw belangrijke eigenschappen wat maakt dat jij goede regie voert over de voorliggende aanvragen en een goede samenwerkingspartner bent binnen het proces.
  • Je hebt ruimte en recente ervaring in gebruik software Join. Geef in de toelichting aan op basis waarvan in uw cv blijkt dat u hieraan voldoet.
  • Je hebt ruime en recente ervaring in gebruik software SquitXO. Geef in de toelichting aan op basis waarvan in uw cv blijkt dat u hieraan voldoet.
  • Je bent bekend met de lokale situatie en ontwikkelingen binnen de gemeente Zevenaar. Geef in de toelichting aan waaruit dit blijkt.
  • Je kunt aanvragen toetsen aan het bouwbesluit en Bouwverordening. Indien nodig ondersteun je de technisch specialisten.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox