Provincie Utrecht

Campagnemanager

Provincie Utrecht

De opdracht­omschrijving

Wie zijn wij?
Utrecht is een provincie om trots op te zijn. Gevarieerd, bruisend en met een rijke historie. Met veel verschillende levensstijlen, culturen en persoonlijke voorkeuren. Onze regio is een topregio met een innovatieve kenniseconomie.


Het is onze opgave om de aantrekkelijkheid van onze provincie te vergroten en groei zo te faciliteren dat de kwaliteit van onze ruimte behouden blijft. Samen met inwoners, bedrijven, organisaties en andere overheden werken het provinciebestuur en medewerkers met enthousiasme en daadkracht aan een gezonde en duurzame leefomgeving. Wij willen dat iedereen in de provincie Utrecht fantastisch woont, werkt en leeft. Daarom zorgen wij voor een goede balans tussen groen en groei.
In het programma Goedopweg werken de provincie Utrecht, de gemeenten Utrecht en Amersfoort, Rijkswaterstaat en het ministerie van Infrastructuur & Waterstaat samen aan een goede bereikbaarheid en leefbaarheid van de regio Utrecht.

Hoe houden we de regio Utrecht bereikbaar?
De regio Utrecht is voor het verkeer en vervoer de draaischijf van Nederland. Dagelijks zijn hier meer dan een miljoen reizigers onderweg. Daarom is het belangrijk dat de regio Utrecht voor iedereen bereikbaar en leefbaar blijft. Goedopweg stimuleert daarom minder reizen, anders reizen en spreiding in tijdstip van reizen.

Goedopweg is een zelfstandige programmaorganisatie onder leiding van een programmamanager, die rechtstreeks wordt aangestuurd door een (bestuurlijke) Regionale Stuurgroep. Het communicatieteam van Goedopweg bestaat uit een communicatieregisseur, een communicatieadviseur en twee communicatiemedewerkers (online en offline). De campagnemanager wordt het vijfde lid van het team.

Wat ga je doen?
Als campagnemanager ga je aan de slag met een nieuwe, omvangrijke en langlopende gedragscampagne, die in de tweede helft van 2021 zal starten en waar we nu de voorbereidingen voor treffen. Je bent verantwoordelijk voor een succesvolle inzet van de campagne rondom grootschalige wegwerkzaamheden. Je kunt hierbij in de uitvoering rekenen op ondersteuning van je communicatiecollega’s. We verwachten van jou dat je het concept bewaakt, dat je de verschillende doelgroepen goed weet te bereiken via de juiste kanalen en met een passende propositie. Je stelt hiervoor een meerjarenplanning op en bewaakt deze. Ook beheer je het budget van de campagne en zorg je dat alle stakeholders goed aangesloten blijven.
Behalve de gedragscampagne heeft Goedopweg nog meer projecten en campagnes waar je op ingezet kunt worden.

 

De Eisen

  • Eis 7 De aangeboden kandidaat heeft minimaal 3 jaar ervaring met het aansturen van grootschalige campagnes met een budget van meer dan 1 miljoen euro gericht op gedragsverandering in een complexe werkomgeving met diverse stakeholders. Toelichting: Benoem in het cv het nummer van deze eis bij de passende werkervaring. Benoem duidelijk (smart) bij welke opdrachtgever de werkervaring van het gevraagde is opgedaan. Zorg voor een duidelijke onderbouwing van de eis Bij het niet duidelijk benoemen en onderbouwen van het bovenstaande kan de aanbieding terzijde worden gelegd.
  • Eis 6 De aangeboden kandidaat heeft minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als campagnemanager bij een opdrachtgever of bij een communicatiebureau. Toelichting: Benoem in het cv het nummer van deze eis bij de passende werkervaring. Benoem duidelijk (smart) bij welke opdrachtgever de werkervaring van het gevraagde is opgedaan. Zorg voor een duidelijke onderbouwing van de eis Bij het niet duidelijk benoemen en onderbouwen van het bovenstaande kan de aanbieding terzijde worden gelegd.
  • Eis 4 De aangeboden kandidaat heeft minimaal een afgeronde opleiding op Hbo bachelor niveau . Toelichting: Deze afgeronde en erkende opleiding moet duidelijk zijn benoemd in het cv van de kandidaat. Benoem bij elke opleiding waar deze is gevolgd, of deze is afgerond en wanneer het diploma is behaald. Bij het niet benoemen van bovenstaande kan de aanbieding terzijde worden gelegd.

De Wensen

  • Shortlistcriterium 1 De aangeboden kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBO-opleiding Toelichting: Benoem in het cv het nummer van dit shortlistcriterium bij de passende werkervaring. Benoem duidelijk (smart) bij welke opdrachtgever de werkervaring van het gevraagde is opgedaan. Zorg voor een duidelijke onderbouwing van het shortlistcriterium. Bij het niet duidelijk onderbouwen van het bovenstaande kan de aanbieding terzijde worden gelegd.
  • Shortlistcriterium 3 De aangeboden kandidaat heeft minimaal 3 jaar ervaring met het aansturen van grootschalige campagnes met een budget van meer dan 1 miljoen euro gericht op gedragsverandering in een complexe werkomgeving met diverse stakeholders. Toelichting: Benoem in het cv het nummer van dit shortlistcriterium bij de passende werkervaring. Benoem duidelijk (smart) bij welke opdrachtgever de werkervaring van het gevraagde is opgedaan. Zorg voor een duidelijke onderbouwing van het shortlistcriterium. Bij het niet duidelijk onderbouwen van het bovenstaande kan de aanbieding terzijde worden gelegd.
  • Shortlistcriterium 2 De aangeboden kandidaat heeft minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als campagnemanager bij een opdrachtgever of bij een communicatiebureau. Toelichting: Benoem in het cv het nummer van dit shortlistcriterium bij de passende werkervaring. Benoem duidelijk (smart) bij welke opdrachtgever de werkervaring van het gevraagde is opgedaan. Zorg voor een duidelijke onderbouwing van het shortlistcriterium. Bij het niet duidelijk onderbouwen van het bovenstaande kan de aanbieding terzijde worden gelegd.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox