gemeente Utrecht

Business controller

gemeente Utrecht

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Je hebt de opdracht gelezen en je gaat akkoord met de inhoud van het profiel en deze inhuuruitvraag.
  • Is de kandidaat de afgelopen 2 jaar in loondienst geweest bij de Gemeente Utrecht voor dezelfde/vergelijkbare werkzaamheden?
  • Je beschikt over WO werk- en denkniveau op financieel gebied:
  • Dit criterium betreft een zogenaamde knock-out criterium. Dit betekent dat uw offerte enkel wordt beoordeeld wanneer de bovenstaande informatie volledig is ingevuld. Voor deze opdracht is het noodzakelijk om twee recente en relevante referenties aan te leveren. Hierbij gaat het om de volgende informatie: 1. Naam organisatie: 2. Naam contactpersoon: 3. Afdeling en functie contactpersoon: 4. Telefoonnummer contactpersoon: Met het indienen van de referenties geeft u akkoord aan de Gemeente Utrecht om contact op te nemen met de referenten.
  • Je hebt ruime werkervaring op financieel gebied met complexe projecten en de vertaling daarvan naar een deugdelijke administratie en (periodieke) rapportages; • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring bij de overheid; • Je hebt ruime kennis en ervaring met SAP en Excel; • Je hebt kennis van het ruimtelijk domein, specifiek gebiedsontwikkeling en grondbeleid (o.a. de financiële regelgeving). • Je bent een kritisch denker en kan kansen, belangen en risico’s, in een sterk politieke en beleidsrijke omgeving, op de juiste wijze inschatten en vertalen naar gefundeerde adviezen waarbij je tegelijk kan omgaan met weerstanden. • Je brengt en houdt overzicht in een omgeving die continu in beweging is. • Je kunt leunen op een breed palet aan sociale- en communicatieve vaardigheden, waarbij je moeiteloos schakelt tussen verschillende gesprekspartners zoals de managers, concern financiën, beleidsadviseurs, vakspecialisten en de accountant.

De Wensen

  • Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring binnen de overheid:
  • Je hebt ruime kennis en ervaring met SAP en Excel:
  • Schrijf een motivatie t.b.v. deze opdracht, ga in op het gestelde profiel. (max 1/2 a4). Graag ontvangen wij een door de kandidaat zelf geschreven motivatie.
  • Wat is het telefoonnummer/e-mailadres waarop we je kunnen bereiken.
  • Is de aangeboden kandidaat in (tijdelijke) loondienst bij de aanbieder waardoor er sprake is van een detachering naar Gemeente Utrecht? Is de kandidaat ZZP en wordt deze rechtstreeks voorgesteld? Of is de kandidaat ZZP en wordt deze via een bureau (bemiddeling) voorgesteld? LET OP: Gemeente Utrecht gaat alleen een overeenkomst aan met de aanbieder. - ZZP Rechtstreeks - ZZP via bemiddeling - Detachering
  • Aantal jaren financiële ervaring met complexe projecten en de vertaling daarvan naar een deugdelijke administratie en (periodieke) rapportages: - 0 - 3 jaar - 3 - 5 - Meer dan 5 jaar werkervaring
  • Beschrijf jouw ervaring op financieel gebied met complexe projecten en jouw kennis van het ruimtelijk domein. Geeft een voorbeeld van een complex project waaraan je gewerkt hebt en wat jouw rol was.
  • Voeg hier je CV toe. Je CV is max 3 pagina's enkelzijdig en toont een volledig overzicht van je werkzaamheden tot dusver. Het CV dient ter verificatie van de antwoorden op voorgaande vragen en wordt inhoudelijk beoordeeld op kwaliteit. Daarnaast vermeldt het CV huidige nevenfuncties (bezoldigd en onbezoldigd) zodat de vacaturehouder mogelijke belangenverstrengeling kan uitsluiten. .Je CV is in het Nederlands opgesteld en in Pdf-formaat.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten