Gemeente Nijmegen

Bureauhoofd/ Manager

Gemeente Nijmegen

  • max €130 per uur

  • Gelderland

  • 36 uur per week

  • Directie
  • 01 augustus 2021

  • 31 december 2021

De opdracht­omschrijving

De gemeente Nijmegen heeft een opdracht voor een integraal Bureauhoofd/ Manager die leiding geeft aan het Ondernemerspunt van Zorg en Inkomen èn samen met de concernmanager leiding geeft aan de afdeling Juridische Zaken.

Opdracht Juridische Zaken:

  • Zorgdragen voor de implementatie van het ambitieplan afdeling Juridische Zaken 2020-2024 “Vooruit in verbinding”;
  • Bijdragen aan de samenvoeging van de afdelingen Juridische Zaken, Bestuursadvies en -ondersteuning en Veiligheid. 

Opdracht Ondernemerspunt Z&I:

  • Bijdragen aan de teamvorming van het team en zorgdragen voor de implementatie van "Burger Centraal";
  • Bijdragen aan de uitvoering van de BBZ- regeling en de TOZO.

 


Verantwoordelijkheden

  • Zorgdragen voor de kwalitatieve en kwantitatieve bezetting, begeleiding, stimulering en beoordeling van een deel van de medewerkers van de afdeling en voor de randvoorwaarden waarbinnen zij functioneren;
  • Is samen met de concermanager van de afdeling verantwoordelijk voor het verwezenlijken van de ambities van de afdeling, met name de ontwikkeling van de competenties;
  • Is resultaatverantwoordelijk voor de kwantiteit en kwaliteit van de producten van het team;
  • Draagt bij aan de afdelingsdoelen.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Aantoonbaar recente (sinds 2016) minimaal 3 jaar ervaring met bevordering van competentieontwikkeling en gedragsverandering van medewerkers;
  • Aantoonbaar recente (sinds 2016) minimaal 3 jaar kennis en ervaring op het terrein van openbaar bestuur als verantwoordelijk juridisch manager in een complexe bestuurlijke omgeving;
  • Aantoonbare afgeronde juridische opleiding op WO- niveau;
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-08-2021 (of zoveel eerder als mogelijk is) tot en met 31-12-2021 voor gecombineerd 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel (deels) worden verlengd met 4 x 3 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

De Wensen

  • Kennis en ervaring in het verder brengen van een team in de teamontwikkeling. Geef 2 overtuigende voorbeelden, 1 voorbeeld scoort 10%, 2 scoren 30%.
  • Kennis en ervaring op gebied van de BBZ-regelingen en Tozo; Geef 2 overtuigende voorbeelden, 1 voorbeeld scoort 15%, 2 scoren 35%;
  • Een uitgebreid netwerk op gemeentelijk juridisch (management) vlak; Geef 2 overtuigende voorbeelden, 1 voorbeeld scoort 15%, 2 scoren 35%;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox