De gemeente Nijmegen heeft een opdracht voor een integraal Bureauhoofd/ Manager die leiding geeft aan het Ondernemerspunt van Zorg en Inkomen èn samen met de concernmanager leiding geeft aan de afdeling Juridische Zaken.
Opdracht Juridische Zaken:
- Zorgdragen voor de implementatie van het ambitieplan afdeling Juridische Zaken 2020-2024 “Vooruit in verbinding”;
- Bijdragen aan de samenvoeging van de afdelingen Juridische Zaken, Bestuursadvies en -ondersteuning en Veiligheid.
Opdracht Ondernemerspunt Z&I:
- Bijdragen aan de teamvorming van het team en zorgdragen voor de implementatie van "Burger Centraal";
- Bijdragen aan de uitvoering van de BBZ- regeling en de TOZO.
Verantwoordelijkheden
- Zorgdragen voor de kwalitatieve en kwantitatieve bezetting, begeleiding, stimulering en beoordeling van een deel van de medewerkers van de afdeling en voor de randvoorwaarden waarbinnen zij functioneren;
- Is samen met de concermanager van de afdeling verantwoordelijk voor het verwezenlijken van de ambities van de afdeling, met name de ontwikkeling van de competenties;
- Is resultaatverantwoordelijk voor de kwantiteit en kwaliteit van de producten van het team;
- Draagt bij aan de afdelingsdoelen.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.