De Bilt

Brp specialist

De Bilt

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Het is goed werken voor de inwoners, organisaties en bedrijven in de zes dorpen die samen onze gemeente vormen. We weten dat we elkaar nodig hebben om de gemeente De Bilt leefbaarder, groener, duurzamer en ondernemender te maken. Om het voor de 42.000 mensen nog fijner te maken om hier te wonen, te werken en te recreëren. Mensenwerk dus. Onze ongeveer 250 medewerkers laten zich elke dag weer inspireren door de wensen en ontwikkelingen in Bilthoven, De Bilt, Groenekan, Maartensdijk, Hollandsche Rading en Westbroek. Steeds vaker werken wij binnen een netwerk van inwoners en bedrijven, dat zelf zaken voor elkaar kan krijgen. Mensen, middelen en technieken slim aan elkaar knopen: dat is onze kracht. Door meer en betere samenwerking binnen de organisatie en met externe partners: dat is de werkelijke innovatie in onze manier van werken. 

Meer informatie vindt u op de pagina Onze organisatie

Wat ga jij doen?
Het leuke aan jouw taak als BRP specialist is dat je een grote verantwoordelijkheid hebt in de zaken die op je pad komen. In deze uitdagende functie komen de complexere taken van burgerzaken bij jou terecht. Denk hierbij aan zaken op het gebied van de Basisregistratie Personen (BRP), Burgerlijke Stand en kwaliteitsbeheer. In de backoffice ben je bijvoorbeeld bezig met het actualiseren van de BRP; het afhandelen van het berichtenverkeer en het beoordelen van brondocumenten. Je handelt eerste en hervestigingen zelfstandig af. Daarnaast lever je een bijdrage aan de zelfevaluatie en denk je mee met het team. Je werkt veel zelfstandig, maar een nauwe samenwerking met je collega’s is er altijd.

De opdracht
Wij zoeken een teamplayer die met aantoonbare werkervaring waarvan de laatste vier jaar als specialist zijn steentje kan bijdragen aan het signaleren van fouten en het oplossen hiervan. Je kunt complexe mutaties en correcties doorvoeren in de BRP en bent een vraagbaak voor jouw collega's. Je hebt actuele kennis van wet- en regelgeving en bent bekend met Centric Burgerzaken. Het is een pré wanneer jij selecties kunt uitdraaien uit Cognos en een bijdrage kunt leveren aan het oplossen van storingen in onze applicaties.

Competenties

  • Zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken;
  • Vraagbaak voor collega's;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Do - Vrij.ochtend
Is hybride werken mogelijk:  nee

De Eisen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als BRP specialist;
  • Aantoonbare werkervaring met het oplossen van fouten en het muteren van complexe mutaties en correcties in de BRP;
  • Uiterlijk beschikbaar per 1 mei 2025 voor 18 uur per week;
  • Maximum uurtarief van € 75,00 exclusief BTW / inclusief fee Flextender en reiskosten woon-werk;

De Wensen

  • Aantoonbare kennis van Centric Burgerzaken, omschrijf duidelijk hoe deze kennis is opgedaan.
  • Beschikbaar op kantoor op maandagen, donderdagen en vrijdagen;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox