Waternet

Bestuurlijk secretaris wor

Waternet

  • max €115 per uur

  • Noord-Holland

  • 24 uur per week

  • Bestuurlijk
  • 03 februari 2025

  • 03 februari 2026

De opdracht­omschrijving

OR is in goede handen bij jou. Omdat jij als bestuurlijk secretaris de
algemeen directeur en dus onze WOR bestuurder op dit onderwerp
secretarieel, maar ook beleidsmatig ondersteunt, ben je echt de rots in
de branding.
Je primaire taak is het voorbereiden van de WOR overleggen. Je


bereidt samen met de ambtelijk secretaris van de OR de agenda voor,
schakelt proactief tussen de directie, afdelingshoofd M&O, DB OR en
schrijft de diverse stukken ten behoeve voor de besluitvorming. Je bent
benaderbaar en communicatief, je signaleert voor beide partijen.
Waternet werkt vooralsnog voor zowel Waterschap AGV als de
gemeente Amsterdam.

Naar alle waarschijnlijkheid gaat de samenwerking tussen Amsterdam
en AGV op een andere manier vorm krijgen dan nu. Hoe dat precies
moet, zoeken we nu met z’n allen uit. We hebben dus een spannende
periode voor de boeg waarin de dialoog en de samenwerking tussen
directie, WOR- bestuurder en de OR dus cruciaal is.

Jouw rol als bestuurlijk secretaris WOR is in deze periode dus
onmisbaar. Met jouw enthousiasme duik je de diverse onderwerpen in,
stel je documentatie op en geef je inhoudelijk advies op de WOR. Ook
ondersteun je bij onderhandelingen, maak je teksten en bepaal je
strategieën.

Jij bent een ervaren bestuurlijk secretaris met een gedegen en actuele
kennis van de WOR. Je staat stevig in je schoenen, bent proactief en
kan helder en constructief advies geven. Als dat advies of besluit
vervolgens ook op papier moet komen, draai jij daar je hand niet voor
om en stem je goed af.
Je bent een vraagbaak en adviseur voor de directie, de WOR
bestuurder en afdelingshoofd M&O bij complexe vraagstukken en de
schakel met de OR of andere experts binnen Waternet.

Verder:
• Organiseer en notuleer je de vergaderingen.
• Stel je een concept-agenda op en verstuur je de
vergaderstukken.
• Stuur je bij op het proces en bewaak je de gemaakte afspraken
en besluitenlijsten.
• Zorg je voor inkomende en uitgaande correspondentie.
• Beheer je het archief en verstrek je documentatie en
informatie.
Samen met jouw collega’s vanuit de afdeling Bestuurs- en

Directieondersteuning, faciliteren jullie maar liefst drie besturen: die van
de gemeente Amsterdam, van het waterschap Amstel, Gooi en Vecht
en het bestuur én de directie van Waternet. Jij bent
medeverantwoordelijk voor de advisering en de logistiek. 


De Eisen

  • Een interview maakt deel uit van het selectieproces en de aangeboden kandidaat kan uitgenodigd worden voor een gesprek. Het gespreksmoment en setting is beschreven in het formulier Waternet uitvraag DAS. De kandidaat dient beschikbaar te zijn voor het interview. Gaat u hiermee akkoord?
  • Minimaal 7 jaar werkervaring als bestuurlijk secretaris binnen het publieke domein
  • Minimaal 5 van de 7 jaar werkervaring (zie eis 2) in het opstellen van documentatie zoals agenda’s, brieven, beleidsstukken gericht op WOR
  • Aantoonbaar academisch werk- en denkniveau

De Wensen

  • U dient hier de gegevens op te geven van de contactpersoon van de ingediende offerte. Dit betreft de contactgegevens van de inschrijver, niet van de kandidaat, tenzij u zich inschrijft als zzp’er.  U dient de volgende gegevens te verstrekken: Naam Telefoonnummer  E-mailadres
  • Relevante en actuele werkervaring als bestuurssecretaris bij een Waterschap, 100.000 + gemeente, Ministerie of Uitvoeringsorganisatie    - 5 jaar of meer - 3 tot 5 jaar - 1 t/m 2 jaar - 0 tot 1 jaar
  • Actuele kennis van de WOR
  • Actuele kennis en werkervaring met arbeidsrecht of bestuursrecht of ondernemersrecht
  • Proactief en snel kunnen schakelen onder druk
  • All-in uurtarief (exclusief BTW), conform de uitvraag.
  • .

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox