Gemeente Dalfsen

Beleidsondersteunend medewerker registratie en handhaving kinderopvang en kindregeling

Gemeente Dalfsen

De opdracht­omschrijving

Het betreft een opdracht voor 8 uur per week en in overleg met een uitloop tot maximaal 16 uur per week. 
Wij zoeken tijdelijk een beleidsondersteunend medewerker gericht op registratie en handhaving kinderopvang en onze kindregeling.  

Wat ga je doen?  

  • Maken van beschikkingen; 
  • Registreren van kinderopvang in het LRK (Landelijk Register Kinderopvang) 
  • Ondersteuning bij handhaving kinderopvang 
  • Uitvoeren van ondersteuning bij de kindregeling; 


Wie ben jij? 

  • Je zoekt je collega’s graag en regelmatig op. Je deelt je ervaring en inspireert elkaar. 
  • Je hebt organisatorisch talent en bent klantgericht. 
  • Het is een pre als je de wegen binnen de/een gemeente kent en bekend bent met het maken van beschikkingen. 
  • Het is een pre als je bekend bent met werken in het LRK en de GIR handhaven 
  • Je beschikt over een mbo (plus) werk- en denkniveau. 


Eenheid Maatschappelijke Organisatie 
Onze eenheid is een uitvoerende eenheid. We maken werk van de verantwoordelijkheid voor zorg en welzijn, koersen op maatwerkafspraken en werken aan een toekomstbestendige structuur met als doel: prettig wonen, werken en leven in de gemeente Dalfsen. Daarnaast kennen we ons collectieve doel, waarbij centraal staat dat we voor ieder vraagstuk streven naar een passende oplossing. De samenwerking met inwoners vinden wij zeer belangrijk.  

Meer over onze organisatie vind je op www.dalfsen.nl. 

De Eisen

  • Kandidaat levert binnen 4 weken na aanvang van de opdracht een op de functie afgestemde VOG aan. Dit is een ontbindende voorwaarde.
  • Kandidaat heeft minimaal een opleiding op mbo niveau 4 afgerond.
  • Kandidaat heeft minimaal 1 jaar ervaring in de afgelopen 5 jaar in eenzelfde of vergelijkbare functie met betrekking tot handhaving kinderopvang bij een gemeente.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Kandidaat heeft meer dan 1 jaar recente ervaring in eenzelfde of vergelijkbare functie met betrekking tot handhaving kinderopvang bij een gemeente.
  • Kandidaat heeft aantoonbaar kennis en ervaring van het maken van beschikkingen in een rol bij een gemeente. Met aantoonbaar wordt bedoeld dat dit uit het cv valt op te maken
  • Kandidaat is bekend met werken in het LRK en de GIR handhaven.
  • De competenties, kennis, vertrouwen en ervaringen worden getoetst tijdens het gesprek. • Communicatief sterk • Oplossingsgericht • Als collega in een team een ondernemende en flexibele houding • Werkt zelfstandig, resultaatgericht en durft snel beslissingen nemen.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox