Gemeente Dalfsen

Beleidsmedewerker Sociaal Domein; Minimabeleid en schuldhulpverlening

Gemeente Dalfsen

De opdrachtomschrijving

Deze detacheringsopdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Kandidaat heeft minimaal een opleiding op hbo niveau afgerond.
  • Kandidaat levert binnen 4 weken na aanvang van de opdracht een op de functie afgestemde VOG aan. Dit is een ontbindende voorwaarde.
  • Kandidaat heeft minimaal 2 jaar ervaring in de afgelopen 6 jaar in een beleidsfunctie binnen het sociaal domein van een gemeente.
  • Kandidaat heeft aantoonbare kennis van Minimabeleid en schuldhulpverlening. Met aantoonbaar wordt bedoeld dat dit valt af te leiden uit het cv/profiel
  • Kandidaat is 20 uur per week beschikbaar voor de opdracht. Meer uren is niet bespreekbaar.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Kandidaat heeft meer dan 2 jaar recente ervaring in een beleidsfunctie binnen het sociaal domein van een gemeente
  • De competenties, kennis, vertrouwen en ervaringen worden getoetst tijdens het gesprek. Competenties: o Resultaatgericht; o Snel kunnen schakelen o Zelfstarter o Makkelijk verbindingen kunnen leggen met en tussen collega’s o Communicatief vaardig.
  • Kandidaat heeft op het CV minimaal 1 relevante referentie met contactgegevens vermeld.
  • Kandidaat is in de gelegenheid en bereid op locatie te werken indien nodig. Mate van verdeling thuiswerken en op kantoor in overleg.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten